Evropa 2 spouští novou kampaň, tentokrát pro Ranní show. Po sérii imageově laděných kampaní přichází s vizuály propagujícími Leoše Mareše a Patrika Hezuckého. Kampaň startuje v listopadu na venkovních nosičích nebo v printu.
....Radia Obchod
Podzimní kampaň rádia Expres FM nazvaná NEPOSLOUCHEJ NÁS! se snaží vymezit vůči obehranému hudebnímu mainstreamu. Hlavními protagonisty jsou moderátoři rádia, zachycení při netradičních grimasách. Nové vizuály vytvořila grafička a hudební fotografka Jana Kusalová.
....Rádio Impuls má stabilní poslechovost i v aktuální vlně průzkumu RadioProjekt, nyní má 966 tisíc posluchačů denně. Frekvence 1 aktuálně vítězí v souboji o druhou příčku nad sesterskou stanicí Evropa 2.
....Frekvence 1 spustila začátkem července novou kampaň. Ve spotu účinkuje například Michal Malátný, Lucie Bílá, Richard Krajčo, Meky Žbirka, Lucie Vondráčková, Petr Kolář, Janek Ledecký a další. Audiovizuální sponzorský spot propaguje jejich tvorbu.
....Zákulisí fotbalového světa, i sonda do Zlatanova života, to vše v audio podobě přináší nová audiokniha. Ibrahimović patří mezi nejlepší a nejlépe placené útočníky současnosti a nepochybě bude jednou z ikon letošního šampionátu.
....Mediální skupina MEDIA BOHEMIA může získat poloviční podíl ve společnosti, jež provozuje publicistické Radio ZET. Skupiny Lagardere a MEDIA BOHEMIA tak budou soukromou stanici s převahou mluveného slova vlastnit napůl.
....Jak se vyvíjí zájem o stanice mluveného slova? ČRo Plus a Rádio ZET souhrnně získaly nové posluchače
Dvě stanice s převahou mluveného slova, veřejnoprávní Český rozhlas Plus a soukromé Rádio ZET, spolu soupeří o podobný typ posluchače. Poslední vlna RadioProjektu naznačila, že obě stanice přilákaly k tomuto formátu nové posluchače.
....Rozhlasové zastupitelství RADIOHOUSE si týdně naladí 5,372 mil. lidí, denní zásah se zlepšil na 3,507 mil. lidí. Vyplývá to z aktuální vlny výzkumné studie SKMO RadioProjekt, jejímž závěrem je růst čistého zásahu.
....Nejposlouchanější rozhlasová stanice Rádio Impuls uhájila svou pozici, nyní má 967 tisíc posluchačů denně. Mnohem zajímavější je nyní souboj o druhou příčku, kde se Frekvence 1 statisticky dotáhla na Evropu 2.
....Aplikace RadioMetrics zaměřená na rozhlasovou poslechovost, se kterou před dvěma lety přišel multimediální dům Lagardere Active ČR, zobrazuje nově i denní křivku poslechovosti rádií a přibližnou „poslechovost nyní“, která vychází z výsledků měření.
....