Rádio Impuls dlouhodobě vévodí poslechovosti rozhlasových stanic. V předešlém výstupu průzkumu RadioProjekt se na něj dotahovaly značky Evropa 2 a Frekvence 1. Jak tento souboj pokračuje? Podrobnosti přináší dnešní prezentace v klubu Royal.
....Radia Obchod

Rozhlasové vysílání v České republice, podobně jako v jiných zemích, podléhá regulaci. Na rozhlasovém trhu společně působí rádia veřejné služby i soukromá rádia. Toto působení se souhrnně označuje jako „duální systém“.
....
Alternativou příjmu na běžnou anténu je digitální rozhlasové vysílání DAB. V našich podmínkách je poměrně nová, je zde místo pro nové subjekty. Opět však musíte absolvovat proces udělení licence
....
Průměrný spotřebitel si satelitní příjem primárně spojuje s televizí, ale tento způsob se hodí i pro rozhlasové vysílání. Přes satelit je možné efektivně dopravovat signál rozhlasové stanice na koncové vysílače.
....
Výzkum realizovaný společností Median zahrnuje prakticky všechny české stanice, ročně je dotazováno 30 tisíc respondentů. Čísla z průzkumu jsou důležitá zejména pro jednotlivá rádia pro účely prodeje reklamy a pro účely nastavení programu.
....
Po Evropě je běžná metoda CATI založena je na telefonickém dotazování. Zatímco měření televizní sledovanosti je možné na denní bázi přes přístroje, u rádií nastává u měření problém s paměťovým efektem.
....
Do měření poslechovosti se není možné předem přihlásit. Výběr respondentů probíhá náhodně. A to tak, aby jednotlivé skupiny byly ve vzorku zastoupeny v takovém poměru, jako jsou v rámci celé populace v ČR.
....
Kontinuální měření poslechovosti rozhlasových stanic probíhá od roku 1998. Týdenní zásah v populaci 12-79 let je 85 %, přičemž hlavní vysílací čas je pro rádia ráno a dopoledne, kdy poslechovost dosahuje nejvyšších hodnot.
....
Společnost Lagardere Active ČR získala licenci na provozování rádia ZET před 3 lety a od té doby hledala strategického partnera, který by pomohl s financováním finančně náročného produktu. Našla jej v Media Bohemia.
....
V čele nejposlouchanějších rozhlasových stanic je už několik let Rádio Impuls. Postupně se na něj dotahují Evropa2 s Frekvencí 1. Vyplývá to z nejnovějších výsledků průzkumu RadioProjekt pro 3. a 4. kvartál 2015.
....