Mediazastupitelství RADIOHOUSE připravilo pro rok 2016 nové ceníky reklamního času i speciálních operací zastupovaných rádií. Chce v nich zvýhodnit klienty, kteří nakupují kupláže – balíčky kombinující reklamu na více rádiích.
....Radia Obchod
Aktuální data o výsledcích poslechovosti ukazují setrvalý stav tuzemského rozhlasového trhu, výrazné výkyvy se na pár výjimek neudály. Zajímavé je sledovat sbližování se výsledků rádia Frekvence 1 a Rádia Impuls.
....Mediazastupitelství RADIOHOUSE, které je společným projektem skupin Media Bohemia a Lagardere a zastupuje rozhlasové stanice z jejich portfolia, informuje o dosahu svých kampaní v souvislosti s novými výsledky kontinuálního průzkumu RadioProjekt.
....Rádio Frekvence 1 po předchozích horších časech prožívá veleúspěšný rok. V denní poslechovosti celoplošných stanic zůstala nejstabilnější, díky čemuž se posunula na druhou příčku, byť v týdenním vyjádření zůstává třetí.
....V souvislosti s efektivnějším řízením a vyhodnocením stávajících organizačních procesů společnosti RADIOHOUSE byla představena nová struktura společnosti. Ta je nově přímo řízena jednateli Štěpánem Ryskou a Luborem Zoufalem.
....Moravské Radio ČAS zahájilo soutěž „Nejlepší muzika na Moravě za 10-tisíc“. Chce tak podpořit nový hudební slogan. Ve hře mohou posluchači v každém soutěžním kole získat 10-tisíc korun, celkem budou rozdány výhercům statisíce.
....Výsledky poslechovosti průzkumu RadioProjekt za první pololetí 2015 potvrdily mediazastupitelství RADIOHOUSE pozici absolutního leadera trhu v ČR. Týdně si některé z jeho rádií naladí 5,323 mil. posluchačů, denně pak 3,511 mil. lidí.
....Celoplošná stanice Frekvence 1 ze stáje Lagardere se vrací na třetí příčku v poslechovosti. Ve výsledcích prvních dvou kvartálů letošního roku přeskočila ČRo Radiožurnál o 20 tisíc posluchačů denně. Nejposlouchanější zůstává Radio Impuls.
....Síť RockRadií právě další komunikační kampaně na podporu poslechu a image stanice. Nová kampaň bude podpořena outdoorovými médii, guerillovými aktivitami a podporou na internetu a sociálních sítích. Cílem je „odradit“ posluchače od konkurence.
....Evropa 2 letos opakuje svou úspěšnou soutěž o týdenní all inclusive zájezd na Ibizu. V červenci pošle deset výherců a svůj tým na party ostrov, odkud bude vysílat pravidelný denní blok Afterparty.
....