ANALÝZA TÝDENNÍ POSLECHOVOSTI – Nejposlouchanější rozhlasová stanice Rádio Impuls vykazuje týdně 2,069 milionu posluchačů týdně, oproti loňskému roku se jedná o pokles čítající 83 tisíc posluchačů. Přinášíme podrobnou analýzu výsledků týdenní poslechovosti.
....Radia Obchod
DENNÍ POSLECHOVOST – Symbolickou změnou bronzové pozice vyústil dlouhotrvající pokles Frekvence 1 a vzestup Radiožurnálu. Prvně jmenovaná stanice má denně 847 tisíc, Radiožurnál dosáhl hodnoty 867 tisíc. Přinášíme podrobnou analýzu denní poslechovosti.
....S příchodem prvních srpnových dnů navázala síť RockRádií na druhou fázi konfrontační on-air kampaně „Úplně obyčejný léto“, nazvanou prostě a jednoduše NE! Komunikačně se tyto rockové stanice ještě více vymezují vůči ostatním rádiím.
....Česká rádia osloví týdně více lidí než celý internet. Vyplývá to z aktuálních výsledků Radioprojektu shrnující výsledky za první a druhé čtvrtletí 2014. Rádio má větší zásah o téměř sedm procentních bodů.
....V dlouhodobém souboji o třetí místo v denní poslechovosti má navrch Česky rozhlas Radiožurnál před Frekvencí 1 ze stáje Lagardere. První okruh Českého rozhlasu pokračuje v kontinuálním růstu, Frekvence 1 zastavuje pokles.
....Necelé tři týdny potrvá v Rádiu Bonton soutěž o poukázky na palivo i celou nádrž zdarma. Stanice zaměřující se na české písničky tak po delší době spouští výraznější marketingovou akci.
....Aktuální poslechovost Rádia Impuls v rámci týdenního ukazatele značí 2,117 milionu, pozici upevňuje před rádiem Evropa 2 (1,809 milionu) a Frekvencí 1 (1,672 milionu). Přinášíme vám analýzu vývoje týdenních hodnot poslechovosti jednotlivých stanic.
....Frekvence 1 ještě před rokem atakovala milionovou hranici, nyní se situace mění. Před Radiožunálem měla náskok 241 tisíc posluchačů. Meziročně však Frekvence 1 ztratila sto tisíc posluchačů a Radiožurnál jich právě tolik získal.
....Dnes byly představeny nové výsledky průzkumu RadioProjekt, který mapuje poslechovost rozhlasových stanic na českém rádiovém trhu. Nejnovější čísla ukazují rostoucí potenciál Radiožurnálu, v regionech posiluje Rádio BLANÍK.
....Pravidelný výzkum Postoje české veřejnosti k reklamě přinesl výsledky, které potěší především zadavatele reklamy do rádiových stanic. Z výzkumu vyplývá, že právě rozhlasová reklama vadí českým posluchačům nejméně. Výrazná přesycenost reklamou je televizí.
....