DENNÍ POSLECHOVOST – Symbolickou změnou bronzové pozice vyústil dlouhotrvající pokles Frekvence 1 a vzestup Radiožurnálu. Prvně jmenovaná stanice má denně 847 tisíc, Radiožurnál dosáhl hodnoty 867 tisíc. Přinášíme podrobnou analýzu denní poslechovosti.
....Radia Obchod

S příchodem prvních srpnových dnů navázala síť RockRádií na druhou fázi konfrontační on-air kampaně „Úplně obyčejný léto“, nazvanou prostě a jednoduše NE! Komunikačně se tyto rockové stanice ještě více vymezují vůči ostatním rádiím.
....
Česká rádia osloví týdně více lidí než celý internet. Vyplývá to z aktuálních výsledků Radioprojektu shrnující výsledky za první a druhé čtvrtletí 2014. Rádio má větší zásah o téměř sedm procentních bodů.
....
V dlouhodobém souboji o třetí místo v denní poslechovosti má navrch Česky rozhlas Radiožurnál před Frekvencí 1 ze stáje Lagardere. První okruh Českého rozhlasu pokračuje v kontinuálním růstu, Frekvence 1 zastavuje pokles.
....
Necelé tři týdny potrvá v Rádiu Bonton soutěž o poukázky na palivo i celou nádrž zdarma. Stanice zaměřující se na české písničky tak po delší době spouští výraznější marketingovou akci.
....
Aktuální poslechovost Rádia Impuls v rámci týdenního ukazatele značí 2,117 milionu, pozici upevňuje před rádiem Evropa 2 (1,809 milionu) a Frekvencí 1 (1,672 milionu). Přinášíme vám analýzu vývoje týdenních hodnot poslechovosti jednotlivých stanic.
....
Frekvence 1 ještě před rokem atakovala milionovou hranici, nyní se situace mění. Před Radiožunálem měla náskok 241 tisíc posluchačů. Meziročně však Frekvence 1 ztratila sto tisíc posluchačů a Radiožurnál jich právě tolik získal.
....
Dnes byly představeny nové výsledky průzkumu RadioProjekt, který mapuje poslechovost rozhlasových stanic na českém rádiovém trhu. Nejnovější čísla ukazují rostoucí potenciál Radiožurnálu, v regionech posiluje Rádio BLANÍK.
....
Pravidelný výzkum Postoje české veřejnosti k reklamě přinesl výsledky, které potěší především zadavatele reklamy do rádiových stanic. Z výzkumu vyplývá, že právě rozhlasová reklama vadí českým posluchačům nejméně. Výrazná přesycenost reklamou je televizí.
....
Výraznější oslabení rádia Frekvence 1 má za následek změnu na druhé a třetí příčce. Zatím Rádio Impuls zůstává první (1 071 tisíc), druhá je nově Evropa 2, kterou si denně naladí 950 tisíc.
....