RadioProjekt III.-IV.Q 06 – ohlasy z rádií

Výsledky poslechovosti za druhé pololetí loňského roku jsou známy již téměř týden, takže přichází čas na tradiční ohlasy z rádií. Ředitelům rozhlasových stanic jsme položili tři otázky: 1. Jaký máte dojem z čerstvého výstupu RadioProjektu? 2. Jste vy osobně s vašimi výsledky spokojeni? 3. Překvapil vás nějaký výsledek? Zde jsou odpovědi těch, kteří na naši výzvu reagovali. Rádia, která se zatím nevyjádřila, mohou tak učinit dodatečně na adrese redakce@radiotv.cz, jejich vyjádření bude do článku doplněno.

Barbora Tachecí (Frekvence 1):

1. Žádné velké překvapení, snad jen trochu větší pokles celkového počtu posluchačů. Gratuluji pochopitelně Impulsu k získání první pozice. Radiožurnál zjevně definitivně opustil vedoucí trojici, takže ubývá konkurence v hlavním poli. Od nové metodiky měření jsem si slibovala od větší spolehlivost víkendových výsledků, ale ty zůstávají u všech velmi výkyvové bez ohledu na program, takže tam jsem pokud jde o metodiku zklamaná.
2. Určitě – pro nás je rozhodující share a protože šel Frekvenci 1 share nahoru a drží si druhou pozici, tak můj pocit je samozřejmě dobrý. Ostatně důvodů ke spokojenosti přes stagnaci v daily reachi máme víc: Frekvence 1 má nejsilnější všedodenní ranní show, je absolutním lídrem  od pondělí do pátku v dopoledním prime time, drží prvenství v zásahu žen, posílila v kategorii 30-39, prodloužila délku poslechu – to všechno jsou pro nás pochopitelně dobré zprávy.

Jan Pokorný (ČRo 1 – Radiožurnál):

1. Rozpačitý.
2. Vůbec.
3. Ano. Radiožurnálu

Petr Vladyka (Evropa 2):

1. Dojmy jsou pozitivní. Naší ambicí je být nejposlouchanějším hudebním rádiem v ČR, což se nám dlouhodobě daří.
2. Rozhodně. Evropa 2 zažívá od loňského roku nejúspěšnější období ve své historii, neboť naše značka přitahuje více posluchačů než kdykoli předtím. Jsme také opět jasnou jedničkou mezi mladými lidmi ve věkových skupinách skupinách 12–19 a 20–29, což je pro nás velmi důležité.
3. Podle mne je to propad ČRo 1-Radiožurnálu. Jeho dlouhodobější čísla naznačují, že již nebude situaci na prvních třech místech v poslechovosti patrně ovlivňovat.

Jiří Hrabák (Rádio Impuls):

1. Zdá se, že trh je velm stabilní a nedochází k žádným velkým výkyvům. Stále se potvrzuje, že opravdu  „mladé“ formáty zatím u nás posluchače moc nepřitahují.
2. Ano jsme,weekly reach Impulsu  ukazuje naši širokou posluchačskou základnu. Samozřejmě, že bychom byli rááádi, kdyby podobný odstup od konkurence, jako máme u weekly se podařil i u sharu. Musíme si  ale uvědomit, že  většina rádií na  trhu je vytvářena opravdu profesionálně a tak  jen těžko bude vznikat situace,kdyby  tady někdo vysloveně dominoval.
3. Jsem vždy překvapen, že po výsledcích Radioprojektu (či dříve Mediaprojektu) nikdo z rádiových lidí nezkolaboval, ať z radosti či ze zklamání

Martin Hroch (Radio Investments):

1. Docela v pohodě.
2. Jistě.
3. Nikoliv – překvapit mne může pouze realita, nikoli výsledky ankety. Situace je víceméně stabilizována.

Petr Dvořák (Rádio City):

Radioprojekt měří to, co je slyšet… Výsledky mají logiku jak u celoplošných stanic, tak i na nabitém pražském trhu. Blaník a jeho odrůdy už zjevně vytěžily v oblastech svého pokrytí poslechové maximum. Radost nám dělá City a jeho výborné výsledky v Praze. Zde zaslouží velké poděkování končící programový ředitel City Petr Král, který nadále bude řídit jak celou naši společnost, tak program Blaníku.

V Praze překvapil propad Bontonu, zatímco další sestup Kissu je jen pokračováním trendu. Country se pod novým vlastníkem zjevně stabilizuje a Rock Zone se tvrošíjně posouvá po malých krůčcích nahoru. Rád bych se touto cestou vyjádřil k budoucnosti Olympicu : ten zůstane i nadále oldies rádiem.

Tímto se  loučíme s Mostem, který přes všechny potíže a nedokonalosti dosáhl ve svém kraji docela slušného výsledku.
Další osudy a poslechovost Mostu budeme samozřejmě s velkým zájmem sledovat.

Autor článku:

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .
Štítky: