Frekvence 1 nasadila od 1. března reklamní kampaň nazvanou Jedna pecka za druhou. Poprvé se zde objevuje též nové logo Frekvence 1 a nový, modernější vizuální styl rádia. Z Evropy 2 odešel hudební dramaturg Radek Sedláček, kterého nahradila nová dvojice hudebních šéfů.
„Cílem kampaně je pokračovat v posilování hudební image Frekvence 1 a zdůraznit pozici nejposlouchanějšího soukromého rádia v ČR,“ vysvětluje Matouš Rek, ředitel marketingu a komunikace Frekvence 1. „Součástí kampaně Jedna pecka za druhou je také stejnojmenná soutěž o peněžní ceny, která probíhá paralelně ve vysílání Frekvence 1.“
Kampaň využívá kombinaci venkovní reklamy a inzerce v tisku. Po celé ČR je rozmístěno zhruba několik set billboardů a stovka osvětlených ploch Dirtecho u čerpacích stanic. Během března a první poloviny dubna vychází několik desítek tiskových inzerátů v řadě příloh celostátních deníků, týdeníků i měsíčníků.
Sedláček opouští Evropu 2
Přestože Evropa 2 v posledních letech zaznamenává raketový vzestup poslechovosti a zásadní zásluhu má na tom jistě hudební formát, hudební dramaturgové se v rádiu střídají překvapivě často. Jen před šesti měsíci se hudebním dramaturgem stal Radek Sedláček, který nahradil Petra Kříčka a Simonu Hornovou, a po půl roce je všechno jinak.
„Ano, v hudbním oddělení Evropy 2 došlo od 1. března 2005 k personální změně. Radek Sedláček odešel na vlastní žádost, neboť se rozhodl věnovat pracovním aktivitám zcela mimo oblast médií,“ potvrdil RadioTV mluvčí Evropy 2 Richard Klatovský.
Novými programátory jsou Martin Krempa a Lenka Sýkorová, kteří nasazují songy Evropy 2 do vysílání. „Petr Vladyka, programový ředitel tohoto hudebního rádia, samozřejmě věnuje hudební dramaturgii Evropy 2 značnou pozornost, a to stejně jako doposud,“ dodává Klatovský.