Nejposlouchanější soukromá rozhlasová stanice nasadila od 1. března novou grafiku. Po dlouhých letech jde o první výraznou změnu loga jednoho z rádií nejúspěšnějšího rozhlasového domu Frekvence 1/Evropa 2. První náznaky o změně přinesly dvě nově zaregistrované ochranné známky a nevyvrátil ji zatím ani tiskový mluvčí Richard Klatovský.
K podání žádosti o registraci dvou nových ochranných známek došlo k 23. února. Tiskový mluvčí rádií Frekvence 1 a Evropa 2 změnu loga nepřímo potvrdil, i když zatím kvůli nemoci nestihl podrobně odpovědět na otázky k důvodům této změny a jejího načasování. „K novému logu vydáme tiskovou zprávu, buď dnes navečer nebo zítra,“ sdělil včera serveru RadioTV.
{img id=70 align=right border=1}„Nové logo a nová celková grafická identita Frekvence 1 odrážejí rozsáhlé změny, kterými naše rádio prošlo od roku 1993, kdy začalo poprvé vysílat,“ vysvětluje důvody tohoto kroku Matouš Rek, ředitel marketingu a komunikace Frekvence 1. „Posluchači jej poprvé uvidí v nové reklamní kampani, kterou právě zahajujeme.“
„Kopretiny jsou v našem vysílání mnoho let minulostí, ale vizuálně jsme s nimi byli stále spjati,“ doplňuje Barbora Tachecí, ředitelka programu Frekvence 1. Od března je vizuální identita Frekvence 1 v souladu s celkovou
strategií rádia. „Nové logo a všechny prvky grafického stylu tak lépe odrážejí současnou moderní podobu rádia, zároveň je ale zachována charakteristická kombinace žluté a modré barvy,“ pokračuje Matouš Rek.