Mediální zastoupení Regie Radio Music se na první příčce dlouho neohřálo, po čtyřech měsících má největší podíl na trhu opět společnost Media Marketing Service zastupující rádia sítě Hit Radio Network. Stalo se tak díky AZ Radiu, které přešlo od RadioNetu právě k MMS. Více už tisková zpráva:
Media Marketing Services opět nejsilnějším rozhlasovým mediazastupitelstvím.
Společnost Media Marketing Services (MMS) obchodně zastupující rozhlasovou síť HIT Radio Network rozšiřuje k 1. říjnu nabídku zastupovaných rádií o AZ Radio. MMS tak zastupuje již 33 lokálních a regionálních rozhlasových stanic.
Díky AZ Radiu, které bylo dříve zastupováno společností RadioNet National, se MMS opět stává nejsilnějším mediazastupitelstvím na českém rozhlasovém trhu. Podle aktuálních výsledků Mediaprojektu mají rádia zastupovaná MMS týdenní poslechovost 3.883.000 posluchačů a podíl na trhu 29,2%, čímž předstihla i rozhlasové stanice zastupované dosud vedoucím Regie Radio Music.
Jan Neumann
Media Marketing Services
Ředitel mediálního zastupitelství RadioNet Jiří Lichý celou záležitost komentuje takto: „Na naše fungování to nebude mít žádný vliv, jelikož ve Zlíně zastupujeme Kiss Publikum se 78 tisíci posluchačů denně. AZ Radio je nejméně poslouchanou stanicí ze tří zlínskych rádií. Jinak se s AZ Radiem dobře spolupracovalo. Tuto ztrátu již teď máme kompenzovanou Rádiem Kiss 90.2 Kutná Hora.“
Přestup AZ Radia do MMS není až tak velkým překvapením. Už před dvěma měsíci se na Zlínsku docela nahlas šuškalo o tom, že v servisní organizaci AZ Radia, společnosti AZ Radio, s.r.o. získal vliv Petr Zatloukal, jednatel společnosti Radio Zlin, s.r.o. A i když nám tuto informaci nikdy nikdo ze Zlína nepotvrdil, přestup AZ Radia ke konkurenční MMS, jíž je Radio Zlín jedním z pilířů, naznačuje, že na tom přece jen bude něco pravdy.
Ředitelka AZ Radia Jarka Záhorová označila informaci o tom, že MMS koupila AZ Radio pro Petra Zatloukala, za „lichou“ a nechtěla ji dále komentovat s odůvodněním, že se jedná o interní věc rádia.
A jak tedy po tomto přesunu vypadají čísla poslechovosti? V kategorii poslechovost včera se pořadí nemění, MMS pouze posílilo z 2280 na 2320 tisíc a upevnilo si tak náskok před druhou IP Praha. Díky AZ Radiu má ovšem MMS od 1. října také nejvyšší share – 29.25% s náskokem dvou desetin procenta před RRM – 29.05%. Minimálně do začátku listopadu, kdy budou zveřejněny výsledky Mediaprojektu za II.-II.Q 2000, si MMS může v klidu vychutnat pozici jedničky na trhu.
A na závěr ještě jedna zajímavá informace, kterou jsme se dozvěděli od paní Záhorové. AZ Radio spustilo v pondělí 4. září svůj dokrývač Vsetín – Škývarka 95.6 MHz/100W. V souvislosti s novou frekvencí představí AZ Radio také nové logo – stane se tak zítra ve Zlíně.