Ve čtvrtek 24. června proběhl v restauraci Planet Hollywood první ročník soutěž e o nejlepší reklamní spoty v síti Radionetu – Zlatá Pavučina. Do soutěže bylo pečlivě vybráno 30 reklamních spotů z několika set, které …Ve čtvrtek 24. června proběhl v restauraci Planet Hollywood první ročník soutěž e o nejlepší reklamní spoty v síti Radionetu – Zlatá Pavučina. Do soutěže bylo pečlivě vybráno 30 reklamních spotů z několika set, které byly za poslední rok na Radionet nacionálu odvysílány.
Všechny spoty byly porotě a dalším účastníkům akce postupně představeny, některé byly přijaty chladně, jiné jako například spoty na Becherovku nebo Českomoravskou stavební spořitelnu vyvolaly na tvářích pobavený úsměv. Po představení dostala porota čas na rozmyšlenou a ostatní využili tento čas k občerstvení. Pětičlenná porota, která posuzovala všechny spoty z hlediska nápadu, originality a provedení, vybrala takto:
Přítomní zástupci rádií a reklamních agentur potom rozhodli o dodatečné čtvrté ceně, kterou získal spot propagující – Becherovku – oblíbený to nápoj našeho pana předsedy vlády.
Celkově lze tuto akci hodnotit pozitivně, druhý ročník Zlaté Pavučiny proběhne za půl roku. Bylo by zajímavé, kdyby podobnou akci zorganizovali i konkurenti radionetu, tedy MMS a RRM. Případně by se všechny tři reklamní sítě mohly spojit a vytvořit soutěž společnou, ale na to si ještě budeme muset nějakou chvíli počkat.