Černovláska.czÚspěšnost rádia se v komerčním světě posuzuje podle poslechovosti. Od ní se totiž odvíjejí zisky z vysílané reklamy. Není proto divu, že se pro získání co největšího počtu posluchačů snaží každé rádio udělat co nejvíce. Jelikož měření poslechovosti není exaktní věda a výsledky se jen těžko předem odhadují, v den zveřejňování čtvrtletních výsledků bývá v každém rádiu tak trochu nejisto. Díky nové metodě měření se navíc může pořadí rádií pěkně zamíchat.
Na tomto webu zpracováváme cookies potřebné pro jeho fungování a analytiku, v případě udělení souhlasu také cookies pro účely cílení reklamy a personalizaci reklam. K tomu využíváme své partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Více informací o nastavení cookies naleznete zde.
The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.