Radia Obecné

Minulou sobotu na Slovensku vznikl projekt, který je na evropské poměry naprosto mimořádný. Z Popradu se po čtyřech letech ozvalo Radio Tatry - nyní jako součást sítě RTI, což je nadnárodní multijazyčná stanice se sloganem Ze srdce Evrop...
17. 4. 2005
PRAHA, 15.4.2005 – Český rozhlas se chystá uzavřít dlouhodobou smlouvu o exkluzivním prodeji reklamního času na svých celoplošných stanicích. Smlouva se uzavírá na období od 1.1.2006 do 31.12.2009. Jde tedy o velmi výhodnou smlouvu, zaji...
15. 4. 2005
Brněnské Radio Student, které získalo licenci na podzim, se poprvé objeví v éteru na frekvenci 107.0 MHz v pondělí 18. dubna. Oficiální start je ovšem naplánován až na 1. května. V předvečer zahájení oficiálního vysílání, tedy pos...
14. 4. 2005
Ať už jde o billboardy, soutěže nebo mediální partnerství, účel je vždy stejný - propagovat rádio a získat nové posluchače. V posledních letech se i u nás objevuje nový způsob selfpromotion, tzv. posluchačské kluby, jejichž hlavním ...
28. 3. 2005
Frekvence 1 nasadila od 1. března reklamní kampaň nazvanou Jedna pecka za druhou. Poprvé se zde objevuje též nové logo Frekvence 1 a nový, modernější vizuální styl rádia. Z Evropy 2 odešel hudební dramaturg Radek Sedláček, kterého nahra...
11. 3. 2005
Ještě před rokem mělo pardubické rádio Profil okolo 50 tisíc posluchačů denně. Sice to nebyl jeho historicky nejlepší výsledek, ale drželo si poměrně silné jádro skalních příznivců. V únoru 2004 vstoupili do Profilu noví majitelé ...
9. 3. 2005
Mediální zastupitelství RadioNet a MMS dospěly k dohodě týkající se zastupování Country Radia v Praze. Smlouva o mediálním zastoupení uzavřená mezi Country Radiem a MMS bude ukončena k 31. květnu 2005. Od 1. června 2005 bude Radio Countr...
7. 3. 2005
Slovenská pobočka Rádia HEY! sa pomaly prebúdza k životu. V bratislavskej prílohe denníka Pravda sa v uplynulých dňoch objavil inzerát, ktorý upozorňoval na voľné pracovné miesta obchodných konzultantov. V rovnakom čase začala fungovať ...
7. 3. 2005
Oficiální průzkum poslechovosti Mediaprojekt jako společný projekt tiskových a rozhlasových médií může brzy skončit. Zatímco rádia jsou s ním spokojeny, tisky k němu mají výhrady. Jakým způsobem se dále povede průzkum poslechovosti v...
Nejposlouchanější soukromá rozhlasová stanice nasadila od 1. března novou grafiku. Po dlouhých letech jde o první výraznou změnu loga jednoho z rádií nejúspěšnějšího rozhlasového domu Frekvence 1/Evropa 2. První náznaky o změně při...
1. 3. 2005