Minulou sobotu na Slovensku vznikl projekt, který je na evropské poměry naprosto mimořádný. Z Popradu se po čtyřech letech ozvalo Radio Tatry - nyní jako součást sítě RTI, což je nadnárodní multijazyčná stanice se sloganem Ze srdce Evrop...
PRAHA, 15.4.2005 – Český rozhlas se chystá uzavřít dlouhodobou smlouvu o exkluzivním prodeji reklamního času na svých celoplošných stanicích. Smlouva se uzavírá na období od 1.1.2006 do 31.12.2009. Jde tedy o velmi výhodnou smlouvu, zaji...
Brněnské Radio Student, které získalo licenci na podzim, se poprvé objeví v éteru na frekvenci 107.0 MHz v pondělí 18. dubna. Oficiální start je ovšem naplánován až na 1. května. V předvečer zahájení oficiálního vysílání, tedy pos...
Ať už jde o billboardy, soutěže nebo mediální partnerství, účel je vždy stejný - propagovat rádio a získat nové posluchače. V posledních letech se i u nás objevuje nový způsob selfpromotion, tzv. posluchačské kluby, jejichž hlavním ...
Frekvence 1 nasadila od 1. března reklamní kampaň nazvanou Jedna pecka za druhou. Poprvé se zde objevuje též nové logo Frekvence 1 a nový, modernější vizuální styl rádia. Z Evropy 2 odešel hudební dramaturg Radek Sedláček, kterého nahra...
Ještě před rokem mělo pardubické rádio Profil okolo 50 tisíc posluchačů denně. Sice to nebyl jeho historicky nejlepší výsledek, ale drželo si poměrně silné jádro skalních příznivců. V únoru 2004 vstoupili do Profilu noví majitelé ...
Mediální zastupitelství RadioNet a MMS dospěly k dohodě týkající se zastupování Country Radia v Praze. Smlouva o mediálním zastoupení uzavřená mezi Country Radiem a MMS bude ukončena k 31. květnu 2005. Od 1. června 2005 bude Radio Countr...
Slovenská pobočka Rádia HEY! sa pomaly prebúdza k životu. V bratislavskej prílohe denníka Pravda sa v uplynulých dňoch objavil inzerát, ktorý upozorňoval na voľné pracovné miesta obchodných konzultantov. V rovnakom čase začala fungovať ...
Oficiální průzkum poslechovosti Mediaprojekt jako společný projekt tiskových a rozhlasových médií může brzy skončit. Zatímco rádia jsou s ním spokojeny, tisky k němu mají výhrady. Jakým způsobem se dále povede průzkum poslechovosti v...
Doporučujeme
Tento portál mediálně zastupuje Impression Media, s.r.o.
© Copyright RadiaCZ s.r.o., IČO: 06533434, Sídlo: Koperníkova 794/6, Vinohrady, 120 00 Praha 2