Radia Obecné
Jestliže se díky digitálnímu satelitu v Německu rozvinuly různé specializované kanály (o víně, o dráze, křesťanská TV, seznamovací kanál apod.), pak pozadu nechtějí zůstat ani rádia. Ta mají možnost své programy zaměřené na už...
Dopravní Radio Info vysílá v Praze již téměř dva roky. I přes rozsáhlé kampaně ovšem podle Mediaprojektu oslovuje jen 4 tisíce posluchačů denně, resp. 13 tisíc týdně. S programovou ředitelkou rádia Sonjou Šemberovou jsme si povídali...
Dění na mediální scéně, konkrétně v rádiích je u našich západních sousedů v poslední době čím dál tím více věcí veřejnou. Žhavě diskutovaná témata jsou v Německu dvě. Jednak zavedení kvót pro německou hudbu a také koncesi...
Jen pár dnů poté, co se všechna mimopražská rádia sítě Kiss přeformátovala do kytarovější podoby, doznalo změny také pražské Radio Kiss 98fm. Úderem dnešní půlnoci se deklarovalo jako první rádio pro ženy. Podle slov ředitele sta...
V pátek 1. října slaví rakouský rozhlas své 80. výročí. Rozhlasové vysílání přitom začalo v Rakousku mnohem dříve. Pojďme se podívat, jak se rozhlas zabydloval u našich jižních sousedů.
Ještě z válečných dob bylo území Rak...
Zatímco u nás se rádio Proglas velké úspěchy neslaví, ve více křesťansky založených zemích se podobná rádia těší oblibě trochu větší. U nás si Proglas naladí podle posledního Mediaprojektu týdně 58 a denně 36 tisíc posluchač...
V Rakousku si možná posvítí od května příštího roku. Začne tam totiž platit nová povinnost. Každý řidič bude muset mít v autě reflexní vestu. I takové nařízení se dá využít k propagaci. Vídeňské rádio Arabella rozdává tyto ...
Nejposlouchanějšími celoplošnými rádii v denním i týdenním dosahu byly ČRo1 RDŽ a Evropa 2, následované Frekvencí 1 a Rádiem Impuls. Nejvytrvalejší posluchače (měřeno na základě času stráveného poslechem) měla Frekvence 1.Ve 2. ...
Které komerční rozhlasové stanice v Česku jsou nejúspěšnější? Jednoduchou odpověď nabízí průzkum poslechovosti Mediaprojekt, podle něj mají nejvíce příznivců celoplošné stanice Impuls, Frekvence 1 a Evropa 2. Je to logické, tyto s...
Slovenský veřejnoprávní rozhlas startuje rozsáhlou marketingovou kampaň, kterou představí svou novou tvář a přiblíží programové změny. Ty se dotknou všech hlavních okruhů a nejcitelneji se projaví ve vysílání SRo 1 Rádia Slovensko ...