Radio Hity přestupuje do MMS

radiotv22Po pardubickém Radiu Life, které dosud nebylo reklamně zastupováno, získala síť MMS další úlovek. Od 1. března bude zastupovat olomoucké Radio Hity, které dosud patřilo do sítě RadioNet.

TISKOVÁ ZPRÁVA:

MEDIA MARKETING SERVICES si upevňuje pozici nejsilnějšího mediazastupitelství na rozhlasovém trhu

Společnost MEDIA MARKETING SERVICES (MMS), obchodně zastupující síť úspěšných regionálních rádií HIT Radio Network opět rozšiřuje portfolio zastupovaných stanic. Od 10.ledna 2001 oficiálně zastupuje rozhlasovou stanici Life a k 1.3. 2001 se k síti HIT Radio Network připojí radio Hity.

Radio Life je stanice vysílající pro Pardubice a okolí, která nebyla doposud na národním trhu zastupována. MMS tak rozšiřuje nabídku o stanici s „lokální pardubickou identitou“ a výrazně upevňuje postavení sítě HIT na pardubickém trhu.

Radio Hity rozšiřuje současnou programovou nabídku olomouckých stanic sítě HIT Radio Network o dynamický hitový formát. Tato stanice tak umožní inzerentům efektivně oslovit nejmladší cílovou skupinu posluchačů na Olomoucku. V krátké době se portfolio stanic zastupovaných společností MMS rozšířilo již o čtyři nová rádia, tedy celkem na 36 stanic.

MMS si těmito kroky opět upevňuje pozici nejsilnějšího mediazastupitelství na českém rozhlasovém trhu. Na základě aktuálních výsledků Mediaprojektu mají zastupovaná rádia MMS týdenní poslechovost 3.702 000 posluchačů a podíl na rozhlasovém trhu činí 30,52%. MMS tak zastupuje již 36 úspěšných regionálních stanic.

Autor článku:

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .