Nejmenší mediazastupitelství v Česku, s kterým už do budoucna počítal málokdo, se opět objevuje na scéně. Poté, co RadioNet několik let rádia opouštěla, získal do svého portfolia dvě pražské stanice – Radio 1 a Country Radio. Zvlášť posledně jmenovaná je cenným přírůstkem, jde o třetí nejposlouchanější soukromou regionální stanici v republice.
Díky dvěma novým přírůstkům se podíl RadioNetu na pražském reklamním trhu přibližně zdvojnásobí. Country Radio bylo doposud jednou z vlajkových lodí konkurenční MMS a Radio 1 patřilo do portfolia RRM, která se specializuje na zastupování celoplošných stanic a s RadioNetem nabízí společné reklamní balíčky, tzv. kupláže.
Jak RadioNet k rádiím přišel…
V létě tohoto roku společnost Communicorp Group Ltd. koupila za 14,2 milonu USD stoprocentni podíl společnosti Metromedia International Group, Inc. Tato společnost vlastní 17 rozhlasových stanic v celé Evropě, v Cesku ovlada dve stanice – Radio 1 a Country Radio.
Společnost Communicorp Group Ltd. je prostřednictvím irského podnikatele Denise O´Briena také vlastnicky propojena se společností Radio Investments s.r.o., která na českém trhu již 12 let provozuje síť rádií Kiss, Rádio Beat, Rádio Jizera a mediazastupitelství RadioNet National s.r.o.
„Country Rádio bylo doposud zastupováno rozhlasovou sítí MMS, tuto síť neopouští z důvodu nespokojenosti, ale za účelem konsolidace nové vlastnické struktury. Ačkoli Radio 1 bude zastupováno sítí RadioNet, zůstává součástí společných produktů RN a RRM,“ vysvětluje nový ředitel RadioNetu Jan Brkl.
Od 1. ledna 2005 totiž dochází k personální změně ve funkci ředitele společnosti. Michala Mlejnka nahradí současný obchodní ředitel RadioNet National s.r.o. Jan Brkl. „RadioNet pokračuje jako nezávislé mediální zastupitelství s cílem vybudování dominantní pozice na rozhlasovém trhu ČR. Proto i nadále intenzivně jedná s dalšími stanicemi o možném mediálním zastoupení či majetkovém vstupu“, dodává Brkl.