Nejvíce úspěchů na čtvrtém ročníku Zlaté Pavučiny sklidily podle očekávání reklamy na mobilní síť Oskar – obsadily druhé a třetí místo. Jako nejlepší v druhém pololetí roku 2000 byl vyhlášen reklamní spot Nadace transplantace kostní dřeně a cenu odborné veřejnosti získala reklama na Douwe Egberts.
Zlatou Pavučinu pořádá dvakrát do roka reklamní síť RadioNet, finále čtvrtého ročníku soutěže proběhlo ve čtvrtek 25. ledna ve společenském sále Národního domu na Vinohradech. Do finále bylo nominováno třicet vybraných spotů, které byly odvysílány v síti RadioNet. Porota zasedla ve složení Michal Zelenka (prezident APSV), Daniel Koppl (šéfredaktor M&M), Leoš Kopecký (1. M. P. reklama) a Jiří Mikeš (ředitel Asociace reklamních agentur).
Výsledky:
Cena odborné veřejnosti: Douwe Egberts – rozcvička (mp3)