Šéfredaktor Rádia Junior Petr Zettner o víkendu tragicky zahynul ve věku 40 let. V ČRo působil v různých pozicích od roku 2003. Předtím působil v privátních rádiích a v České televizi.
....Radia Personalistika
AKTUALIZOVÁNO: Miloš Pokorný s Romanem Ondráčkem se prý domluvili na důstojném ukončení svého sedmiletého působení na Frekvenci 1 k 31. říjnu. Provozovatel stanice však upozornil, že dohoda stále není právně uzavřena.
....V úterý se rozhořela kauza mezi dvojicí Těžkej Pokondr a vedením rádia Frekvence 1, kde oba působí. Roman Ondráček s Milošem Pokorným se nejprve rozloučili s posluchači, ale dnes ještě standardně vysílali.
....Šéfredaktorem stanic Českého rozhlasu Jazz a D-dur se stane Lukáš Hurník. Hudební publicista a skladatel se ujme vedení začátkem října. Lukáš Hurník v minulosti zastával řadu let funkci šéfredaktora stanice Český rozhlas Vltava.
....Mezi postupujícími jsou pedagogové Jan Jirák a Jan Křeček z Fakulty sociálních věd UK. Postoupila i Zdenka Burešová z Univerzity Palackého v Olomouci nebo někdejší člen vysílací rady Milan Trojan.
....Slovenská obdoba rádia Evropa 2 uzavřela hledání nového hlasu v rámci akce Tvár do rádia, která probíhala na sociální síti Instagram. Hledání nové posily mezi posluchači se stanici osvědčilo.
....V devítičlenné Radě Českého rozhlasu jsou momentálně dvě volná místa, o které se uchází devět kandidátů. Dnes proběhne veřejné slyšení v budově Poslanecké sněmovny. Přinášíme seznam přihlášených kandidátů.
....Rádio Evropa 2posiluje tým o nové moderátorské tváře. Od pondělí 22. května bude na stanici moderovat trojice 3v1, tedy Veronika Arichteva, Martina Partlová a Nikol Štíbrová. Před časem rádio obměnilo i Odpolední show
....Na pozici ředitelky Rádia ZET nastoupila Vladimíra Nejedlá. Přichází z vydavatelství Mediaforce. Celkem 11 let působila ve společnosti Economia, prošla mediální agenturou Médea a byla u zavádění Deníku Metro v České republice.
....Novou PR manažerkou a tiskovou mluvčí české pobočky Lagardere je od dubna Lucie Ryss. Bude zodpovídat za korporátní a krizovou komunikaci a produktové PR všech značek společnosti a rádií Frekvence1 a Evropa 2.
....