Radia Program

Máme tady duben. Aprílové počasí někomu možná občas zkazí náladu. O to větší práci si musí dát promomanažeři rádií, aby své posluchače správně naladili. Zapomenout na nepěkné počasí může určitě ten, komu se splní jeho vel...
7. 4. 2005
Představte si rádio, které by zahrálo například Škoda lásky, potom by za ní vystřihlo něco od Elánu, po něm by následovali Beatles. Ty by plynně přešli do Smetanovy Vltavy a korunu by tomu nasadil Michal David následovaný Rammsteinama. ...
1. 4. 2005
Kdo by nechtěl umět lítat? Tento sen svým posluchačům splní rakouské rádio Kronehit. Tato stanice totiž bude losovat jednoho šťastlivce, který dostane speciální cenu. A tou je pilotní výcvik za 8 tisíc euro. Samotnému vyhlášení sout...
25. 3. 2005
Polské radio Wawa zveřejnilo první výsledky poslechovosti po podzimní radikální změně hudebního formátu. Stanice od poloviny listopadu loňského roku hraje pouze polskou hudbu a dá se tedy přirovnat k českému Blaníku nebo pražskému form...
9. 3. 2005
Curyšské DJ Radio obdrželo licenci a může tak konečně do éteru. Původně internetové rádio, které se straní mainstreamu, se teď dostane k většímu okruhu případných posluchačů. Department pro životní prostředí, dopravu, energii a ...
3. 3. 2005
Rádia nebo televize mají většinou zájem o hotové lidi. O redaktory a moderátory, kteří mají zkušenosti a není potřeba je učit nic nového. Výjimky se najdou jen zřídka kdy. Člověk z ulice má tu výhodu, že to je tabula rasa, nepopsan...
17. 2. 2005
Výsledky Mediaprojektu známe. Někoho potěšily někoho zklamaly. Výsledky kromě kvality programu ovlivňuje i to, jak se jednotlivá rádia prezentují mimo éter. V Německu a v Rakousku opět narazíme na pár nápadů, které k nám ještě nedor...
4. 2. 2005
V mnohých kancelářských budovách někdejších národních a státních podniků, ve školách, nemocnicích i na dalších místech dnes ještě můžete vidět staré chrchlající reproduktory závodního nebo školního rozhlasu. Některé úřad...
27. 1. 2005
Hudobný priemysel je nepochybne veľmi dobrý biznis. Vychýrený umelec môže z neho mať veľmi slušné zisky, čo je prirodzene ocenenie jeho kvality a odmena za dlhoročnú snahu o preniknutie do profesionálneho kolobehu. Samozrejme, ostať na vý...
24. 1. 2005
Máme tady leden, období útlumu. Reklamní bloky se v tomto období většinou smrsknou nebo v některých časech úplně zmizí. V kontrastu s předvánočním obdobím je začátek roku pro marketingové pracovníky to, čemu by jejich kolegové z pr...
13. 1. 2005