Ke svým 10. narozeninám připravilo rádio City 93,7 FM několik zlepšení. Jeho příznivci se dočkají změn nejenom v hudebním formátu, programové skladbě a hlavním sloganu stanice, ale i ve zvukové identifikaci a personálním obsazení vysílání.
Rádio City 93,7 FM upravilo především svůj hudební formát tak, aby co nejvíce vyhovoval cílové skupině posluchačů ve věku 25 – 40 let. Tomu odpovídá i nový „dospělejší“ a vyrovnanější zvuk rádia, jehož základem jsou největší hity od 80.let po současnost. Všechny skladby, které hraje City 93,7 FM, jsou důvěrně známé. Nový zvuk rádia City 93.7 FM vytváří příjemnou atmosféru a pozitivní emoce a je tak jedinečným hudebním formátem v pražském éteru.
Hlavním sloganem rádia City se stávají „Hity pro radost“, které vyjadřují základní poslání rádia City 93,7 FM – hrát dobrou hudbu a přinášet tak svým posluchačům radost.
Součástí realizovaných změn je i nová sada hudebních identifikačních znělek a úprava programového schématu, zahrnující například nové ranní vysílání, polední
Hity nonstop (hodinový pořad bez reklamních bloků a moderace), pořad Osmdesátka, zaměřený na výběr největších hitů 80. let a nově tříhodinovou Zónu lásky, také bez reklamních bloků a moderace. Samozřejmostí zůstává aktuální zpravodajství, zahrnující rychlé, stručné a výstižné informace, především o pražském dění, a nejrychlejší dopravní informace v Praze.
Tyto změny jsou v měsíci březnu doprovázeny kampaní na podporu image a znalosti značky rádia City: „Rádio City – hity pro radost“. Off-airová část kampaně využívá reklamních ploch na dopravních prostředcích pražské MHD, inzertních ploch v týdenících, denním tisku a na internetu. Kreativní část této kampaně byla připravena agenturou Comtech.
On-airová forma kampaně proběhne ve vysílání formou hry „Hit za tisíc“, ve které budou posluchači vyhrávat celý březen několikrát denně 1.000,- Kč na základě výherních hitů ve vysílání rádia City 93.7 FM.
Michal Rajnoch