Na seznamu žadatelů o digitální televizní licence DVB-T v multiplexech B a C figuruje také několik společností, které jsou zatím známy výhradně z rozhlasového světa. Velký zájem projevil rozhlasový dům F1/E2, do tendru se přihlásila skupina Kiss Radio a mezi žadateli najdeme také firmy spřízněné s rádii Proglas nebo Limonádový Joe.
Velmi vážně bere licenční řízení o digitální televize impérium Michela Fleischmanna. Po dvou žádostech (tedy v multiplexu B i C) si totiž podaly společnost EDCR a.s. a Evropa 2 severní Čechy s.r.o. Prvně menovaná žádá o televizi TF1, která by měla být zábavně-informačním kanálem pro ženy, druhá nabízí kanál TE2, jakousi lifestylovou televizi pro mladé diváky. Povšimněte si nápadné shody názvu a zaměření obou kanálů s rádií Frekvence 1 a Evropa 2.
Do televizního světa by ráda pronikla i skupina okolo sítě Kiss Radio, o pozici v multiplexu C si zažádala společnost Televize Paráda, která je stoprocentně ovládána mateřskou firmou rozhlasového domu Kiss – Radio Investments s.r.o. Tato vstupuje do licenčního řízení s projektem plnoformátové Televize Paráda.
Mezi žadateli nalezneme také dalšího doyéna licenčních řízení v Česku, provozovatele Radia Limonádový Joe Miroslava Pýchu. Komaditní společnost Step Public Relations, jíž je Pýcha jedním z komandistů, podala přihlášku o pozici v multiplexu B s projektem Televize A je to!, která se chce specializovat na volný čas, hobby a zábavu.
Nakonec zmiňme společnost Telepace, která se účastní licenčního řízení s projektem plně univerzálního formátu nazvaného TV Noe. Tato firma je totiž vlastnicky spřízněna s křesťanským Radiem Proglas.
„Telepace s.r.o. žádá o licenci na multiplex B, který předpokladem pozvolného růstu nejlépe odpovídá možnostem a záměru žadatele. Studio TELEPACE s.r.o. sídlící ve středu Ostravy a vedené Leošem Ryškou staví na bohaté zkušenosti s televizní a filmovou tvorbou. Znají ji diváci České televize, dostala řadu domácích i zahraničních ocenění. Žádost o licenci je logickým vyústěním jedenácti let aktivit společnosti. Martin Holík se angažuje nepřímo, dělí se o know-how, o znalost mediálního prostředí a sdílí tutéž spojující myšlenku, jíž je křesťanství,“ říká jeden z vlastníků Telepace a zároveň ředitel Radia Proglas Martin Holík.