Mediální zastupitelství Radiohouse ze skupiny Media Bohemia včera slavnostně vyhlásilo vítěze prestižních cen Radio Awards 2024. Ceny byly předány během galavečera v prostorách Plzeňského Prazdroje, kde se sešly špičky regionálního marketingu. Odborná marketingová a rádiová porota hodnotila kreativitu, produkční kvalitu, využití audio prvků a celkovou účinnost kampaní finalistů.
Zdroj: Radiohouse
Jednou z kategorií bylo ocenění za nejlepší náborovou kampaň Plzeňského kraje. Tento titul si odneslo Středisko volného času Radovánek, které dlouhodobě patří mezi lídry zájmového vzdělávání v regionu. Ocenění převzala ředitelka organizace, paní Eva Tischlerová. „Naše kampaň si kladla za cíl nejen posilovat značku Radovánka jako centra inovativního a mezigeneračního vzdělávání, ale také zajistit širokou informovanost o novinkách a nabídce našich kroužků. Jsme rádi, že jsme mohli tuto vizi realizovat ve spolupráci s Hitrádiem FM Plus,“ uvedla Eva Tischlerová.
Kampaň Střediska volného času Radovánek kombinovala v letošním roce nejen spoty a sponzoringy ale také regionální pořady a rozhovory. Velmi výrazným prvkem byla i spolupráce na kroužku „Staň se moderátorem“, kde se přímo angažovalo Hitrádio FM Plus.
V hlavní kategorii Radio Awards „Ceny za nejlepší rozhlasovou kampaň Plzeňského kraje roku 2024“ se umístily tyto firmy.
- 1. místo: Ploty Dobrý – za skvělé kreativní zpracování spotů, vytvoření originálního a chytlavého zvukového loga a kontinuální komunikaci. Cenu přebíral majitel firmy Tomáš Urbánek
- 2. místo: Desinsekta – cenu přebíral jednatel firmy Martin Zíka
- 3. místo: Express Servis – cenu si odnesl Jan Chlebuš, majitel společnosti
Zdroj: Radiohouse
Do soutěže bylo zapojeno celkem 264 inzerujících firem, z nichž odborná porota vybrala deset finalistů. Kampaně byly hodnoceny podle kreativity, produkční kvality, využití audio prvků a celkové účinnosti kampaní. Uplynulé ročníky Rádio Awards jsou jasným důkazem schopností regionálních zadavatelů reklamy ukázat trhu, že regionální dobře nastavená radiová kampaň má nejen výborné výsledky, ale také, že si zaslouží pozornost. To potvrzuje i jednatel Radiohouse Štěpán Ryska: „Radio Awards poskytuje výjimečnou platformu pro zviditelnění regionálních firem a jejich kreativních řešení v oblasti rozhlasové reklamy. Jsme hrdí na to, že je Plzeňský kraj plný inovativních nápadů, které inspirují i mimo regionální hranice.“
„Letos jsme opět byli svědky výjimečných kampaní, které nám všem ukázaly, jak důležitá je kreativita, srozumitelnost sdělení a jeho zapamatovatelnost. Navíc jsme si celý večer užili v příjemné atmosféře našich regionálních partnerů, debatovali s odbornou porotou a vzájemně se inspirovali. “ shrnula Martina Nováková, regionální obchodní ředitelka společnosti Radiohouse.
Radio Awards 2024 tak dále posiluje tradici podpory lokálních firem a jejich vztahu s komunitou prostřednictvím kvalitního rozhlasového marketingu.