Komise expertů Brand Council programu Czech Superbrands udělila Rádiu Blaník ocenění, které přináleží nejvýznamnějším značkám na českém trhu za úspěšný rozvoj a inovace. Informoval o tom programový ředitel Rádia Blaník Daniel Rumpík.
„Tato cena je pro nás skutečně velkým vyznamenáním. Sám za sebe bych chtěl touto cestou moc poděkovat všem svým blanickým kolegům, kteří svojí usilovnou prací a zaujetím posouvají Rádio Blaník stale dál. Velké poděkování pak samozřejmě patří i vedení naší společnosti a kolegům z našich dalších divizí, bez kterých bychom tohoto úspěchu rovněž nedosáhli. Je pak symbolické, že jsme tuto cenu převzali právě v roce, kdy oslavíme patnáct let od našeho vzniku,” řekl Daniel Rumpík.
Rádio Blaník patří dlouhodobě mezi nejúspěšnější značky na rozhlasovém trhu. Dle průzkumu poslechovosti RadioProjekt, který funguje i jako barometr úspěšnosti značky, je Rádio Blaník dlouhodobě nejposlouchanějším regionálním rádiem na trhu s týdenním zásahem 1,2 mil. posluchačů.