Východočeské Rádio Černá Hora se v pátek 14. září proměnilo v Hitrádio Černá Hora. Rebranding této stanice významně rozšíří pokrytí sítě Hitrádií o východočeský region. Nový vizuální styl a zvukový obal Hitrádia Černá Hora má posílit vnímání značky a oslovit nové posluchače z cílové skupiny 20-45 let. Zadavatelům reklamy, agenturám a media buyerům se tak rozšíří nabídka portfolia Hitrádií.
Nový zvukový obal se inspiruje zvukovým obalem Hitrádií
Skupina MEDIA BOHEMIA přichází s rebrandingem jedné z významných tradičních značek na českém rádiovém trhu – Hitrádia Černá Hora. Po měsících příprav se v pátek 14. září mění název, vizuální styl i zvukový obal této zavedené značky na rozhlasovém trhu. Spolu s novým názvem a logem Hitrádio Černá Hora nasazuje nový zvukový obal, který se inspiruje zvukovým obalem sítě Hitrádií.
„Rebranding takto silně zavedené značky byl jedním z nejtěžších, které jsme v posledních letech připravovali. Velmi jsme zvažovali, kam až můžeme se změnami zajít tak, aby Hitrádio Černá hora ze změn vyšlo jako silnější, atraktivnější stanice.Věřím, že Hitrádio Černá hora si udrží své stávající posluchače, ale nově získá na atraktivitě i pro další posluchače ve východních Čechách,“ komentuje změnu Jan Neuman, programový ředitel MEDIA BOHEMIA.
Zvukovou a vizuální změnou se nemění programová filozofie rádia. Hitrádio Černá Hora bude i nadále východočeským hudebním rádiem, které přináší Víc muziky, nejnovější zprávy z regionu a nejrychlejší dopravní informace z celého kraje.
Rádio Impuls změnilo zvukový obal. Znělky nazpívala Markéta Poulíčková
Nejposlouchanější české rádio inovovalo v sobotu 8. září svůj zvukový obal. Vokály s novým hudebním sloganem „Žijeme českou muzikou“ nazpívala Markéta Poulíčková, finalistka soutěže Hlas Česko Slovenska.
....Černá Hora bude mít vlastní slogan i odlišný staniční hlas
„Zatímco síť Hitrádií používá již třetím rokem hlas Jana Maxiána, Hitrádio Černá Hora si ponechává jako staniční hlas Mariána Balatu. Hitrádiu Černá hora zůstane i vlastní slogan „Víc muziky“, kterým se bude lišit od ostatních Hitrádií,“ komentuje změnu Markéta Rachmanová.
„Nicméně dochází k převzetí vizuálního stylu Hitrádií. Černá Hora už nebude černožluté rádio, ale přidá se k ostatním Hitrádiím, která mají srdce. Srdce, které hraje. Při rebrandingu sítě Hitrádií posluchači motiv srdce přijali s velkým nadšením a my ho vnímáme jako důležitou součást marketingové komunikace značky Hitrádíí,“ přidává programová ředitelka sítě Hitrádií.
Rebranding Hitrádia Černá Hora odstartuje 14. září speciálním dnem, kdy se již po východních Čechách bude pohybovat tým, který rozveze posluchačům dárky „od srdce“. Dále bude podpořen velkou podzimní kampaní 10 nebo 10, v rámci které budou posluchači soutěžit o 200.000 Kč. On-air kampaň doplní billboardová kampaň na vybraných místech východních Čech.
Ach jo. Zase jedno dobré rádio schlamstnul obr. Škoda. Sbohem ČERNOŽLUTÁ.
Zajímavé je, že už dnes (14. září) funguje hitradiovský web Černé hory, na přehrávači na abradio.cz přitom vidím její původní logo. Právě hraný song zobrazující se na přehrávači je jiný než na webu, přičemž ve skutečnosti právě hraný song není ani jeden z těchto dvou :-D
A další kolovrátek je na světě!!! To už tu chytnu 4 různá rádia, co budou hrát ve stejný čas to samé. Chjo, proč?
Snad to nikoho nenapadne i s pražským City rádiem, nebo už se smráká i nad ním???
Zlataá doba poloviny 90 let, to to všichni dělali s nadšením, na koleně a bez jakékoliv centralizace. Už jen těch rádií zapojených do sítě SUN, to byla různorodost a radost poslouchat při návštěvě reginů vždy něco jiného. Ale teď jedou ty samé zprávy, ty samé novinky, ty samé songy na bezmála třetině frekvencí, co tu zachytím :((( A není to jen HITRÁDIO, nedávné sloučení různorodých KISS rádií do jednoho „šuntu“, nebo skupování lokálek EVROPY2 a jejich asimilace (West, Lion, atd)