AUDIO UVNITŘ – Po dlouhých deseti letech se Rádio Haná vrací ke zpívaným staničním identifikátorům. Jejich hudební motivy reagují na aktuálně hraný žánr následujícího interpreta. Se zásadní obměnou staniční zvukové grafiky jde ruku v ruce nová grafika zpravodajství a servisních informací. Novinky v obalu rádia navazují na předchozí postupnou obměnu.
Evolučními změnami prochází pozvolna Rádio Haná. Letos začátkem listopadu přistoupila stanice k nasazení několika novinek, po poměrně dlouhé době se vrací ke zpívaným znělkám, tzv. staničním identům.
Zpívané jingly v různých formátech
Rádio Haná v loňském roce představilo nový staniční hlas a postupně obměňovalo mluvené identifikátory. V listopadu 2012 se posléze stanice rozhodla nasadit ke stávajícímu zvukovému obalu nové, zpívané identy. Jejich hudební motiv se vztahuje k hudebnímu žánru, jenž následuje. U jednotlivých žánrů vytvořilo Rádio Haná hned několik variant. Naposledy mělo rádio staniční identy se zpívaným motivem na přelomu let 2002/2003.
DOPORUČUJEME: Rádio Haná upravuje zvukový obal, představila hlavní zprávy a rozšiřuje zábavu
Zcela novou zvukovou grafiku nasadilo Rádio Haná též v případě zpravodajských relací a servisních rubrik (konkrétně předpovědi počasí a dopravního servisu). Life-stylové rubriky Rádia Haná (Haná motorevue, Životní styl, Novinky ze světa filmu a řada jiných) dostaly nový zvukový kabát už dříve.
Nový zvuk navazuje na evoluční změny
Rádio Haná těmito kroky navazuje na řadu evolučních změn ve svém vysílání. Na začátku ledna 2012 zavedla stanice tzv. „Hlavní zprávy“, které vysílá v Ranním džemu (6-9), dále pak v 11.55 a 15.55 (tyto jsou doplněny rubrikou Hanácký alarm). Novinky ve zvukovém obalu se netýkají rockového okruhu Rádio Haná SkyRock.
PŘEČTĚTE SI: Rádio Haná, první soukromé rádio na střední Moravě, velkolepě oslavilo 20. narozeniny
Novinky mají za cíl posílit postavení Rádia Haná na trhu. V Olomouckém kraji je dlouhodobě nejúspěšnějším regionálním rádiem, aktuálně jej alespoň jednou týdně ladí 159 tisíc posluchačů, což je meziroční vzestup o 18 tisíc posluchačů. Denně má 57 tisíc posluchačů. „Je to skvělá zpráva nejen pro posluchače, ale i pro inzerenty, kteří mají v Rádiu Haná silného partnera v oblasti propagace. Ve spojení s dceřinou agenturou Forsberg pak Rádio Haná tvoří nejsilnější seskupení v regionu nabízející rozhlasové služby, firemní eventy, poradenství atd., tedy komplexní služby v oblasti marketingu,“ uvedlo Rádio Haná v oficiálním tiskovém prohlášení k aktuálním číslům RadioProjektu.