Rádio ZET zařadilo do vysílání nový odborný pořad Marketingový magazín. Slibuje neotřelý pohled na specifika marketingu napříč všemi obory, od zdravotnictví přes filmovou produkci. V praxi jde o 10minutový rozhovor s významnou osobností.
Nový pořad ze světa marketingu a komunikace mohou posluchači slyšet každé úterý krátce v 10:45 na Rádiu ZET a později si jej mohou přehrát na www.zet.cz. Osobnosti marketingu a komunikace s rozhodovací pravomocí v něm na případových studiích představují svá řešení úspěšných kampaní, ale i slepé uličky nebo se jen zamýšlí nad budoucností jednotlivých marketingových nástrojů v jejich odvětví.
„Důležitá je především ta oborová pestrost. Kottlera jsme četli všichni, ale aplikace v praxi má oborová specifika. A ta chceme ukázat. Může to být velmi inspirativní. Jak přemýšlí marketingoví manažeři v téhle zemi? To je ideový koncept Marketingového magazínu na Rádiu ZET. Tak snad nám dají pozvaní manažeři odpověď. A věřím, že dají. Partnerem jim bude naše odbornice na komunikaci Zuzana Nevoralová, která Marketingový magazín moderuje,“ říká Miroslav Škoda, ředitel rádia ZET a Frekvence 1.
Jak se vyvíjí zájem o stanice mluveného slova? ČRo Plus a Rádio ZET souhrnně získaly nové posluchače
Dvě stanice s převahou mluveného slova, veřejnoprávní Český rozhlas Plus a soukromé Rádio ZET, spolu soupeří o podobný typ posluchače. Poslední vlna RadioProjektu naznačila, že obě stanice přilákaly k tomuto formátu nové posluchače.
....Rádio ZET se definuje jako stanice, která se orientuje na informace z byznysu a ekonomiky. V jejím vysílání převažuje mluvené slovo. ZET i nadále propůjčuje své frekvence britské veřejnoprávní službě BBC World Service. Posluchač tedy může slyšet program v češtině i angličtině.
Český program ZET je k dispozici denně od 6:00 do 19:00, o víkendech od 7:00 do 18:00. Program rádia je postaven primárně na informacích z byznysu a podnikání, jeho součástí jsou také přehledy zahraničního tisku, rozhovory nebo zpravodajský servis.