Radio Zlín, nejposlouchanější regionální rozhlasová stanice ve Zlínském kraji, vstupuje do celoplošné sítě Hitrádií a mění se na Hitrádio Zlín. V pondělí 31. května se poprvé ozve ranní show Snídaně šampionů, která rozšíří současný moderátorský tým. Začleněním do rodiny regionálních Hitrádií skupiny MEDIA BOHEMIA a.s., největšího provozovatele rádiového vysílání, získává stanice programové zázemí v silné rozhlasové síti. Spojením vzniknou i nové programové možnosti. Hitrádio Zlín tak bude moci svým posluchačům nabízet ještě kvalitnější informace ze Zlínského kraje, spolu s nejrychlejším dopravním zpravodajstvím a dalšími regionálními novinkami.
Zdroj: Hitrádio
„Hitrádio Zlín bude znít všemi barvami současného popu a svým posluchačům nabídne vše, co potřebují slyšet. Kvalitní regionální zpravodajství, doplněné o užitečné informace z regionu, i příjemnou společnost známých hlasů, které od pondělí 31. května posílí ranní dvojice Johan Mádr a Ondra Havel ze Snídaně šampionů,” říká programová ředitelka Hitrádií Markéta Rachmanová.
Do programu Hitrádia Zlín se od 28. května vrátí i moderované večery a víc prostoru dostane také víkendový program, který se rozšíří o aktuální zpravodajství a tipy na skvělá místa i akce v kraji.
„Start nového Hitrádia Zlín vnímáme jako symbolický odraz do nové éry, která znamená silné regionální rádio, které bude i nadále pevně spojené s regionem. I proto jej v pondělí 31. května podpoříme soutěží o zbrusu novou elektrokoloběžku,” dodává programový ředitel Hitrádia Zlín Michal Pistolas. Posluchače na Zlínsku z éteru pozdraví i největší hvězdy současného popu jako Mirai, Marek Ztracený, dvojice Slza, kapely Kryštof, Jelen a další, kteří jsou na Hitrádiu doma.
Kapely Mirai a Jelen vítají nového člena rodiny Hitrádií: Hitrádio Zlín!
Začlenění Hitrádia Zlín do celoplošné sítě Hitrádií přinese také výrazné změny v nabídce reklamních produktů mediazastupitelství RADIOHOUSE, které obchodně zastupuje rádia skupiny MEDIA BOHEMIA. Produkty budou nově posíleny o dvě silné značky, Hitrádio Zlín a Rock Max. ,,Vytvořili jsme nové portfolio a obchodní balíčky pro národní klienty s větším zásahem a efektivnějšími kampaněmi, které přinesou našim klientům větší zásah a tím vyšší hodnotu za jejich reklamní investice,“ říká Štěpán Ryska, jednatel mediazastupitelství RADIOHOUSE s.r.o. „Dochází také k výraznému posílení obchodní pozice RADIOHOUSE v rámci centrální Moravy, což ocení zejména lokální inzerenti, kterým budeme moci nově nabídnout celé škálu služeb všech rádií našeho mediazastupitelství,“ dodává Štěpán Ryska.
Podle aktuálního měření RadioProjekt poslouchá Radio Zlín 62.000 lidí týdně*. Jeho začlení je zásadním mezníkem budování rodiny Hitrádií, která vznikla před 15 lety. Pokrytím Zlínského kraje se programový koncept postavený na silných regionálních stanicích rozšíří do celé republiky.
*) Zdroj dat: Median, Stem/Mark, Nielsen Admosphere: RadioProjekt 4Q 2020 + 1Q 2021