Společnost Radiohouse s.r.o. představila novou obchodní politiku na rok 2020. Kombinuje v ní celé produktové portfolio a obohacuje jej o multimediální a digitální prvky. V roce 2020 chce konkurovat lepší cenou a důslednějším využitím výhod regionálního vysílání.
Rozhlasové a mediální zastupitelství Radiohouse přichází s novou obchodní politikou po odchodu stanic skupiny Active Radio, které se začlenily k Media Clubu. Radiohouse I po této změně se svým nejsilnějším produktem Radiohouse Total i nadále zasahuje přibližně polovinu populace, která si během týdne naladí nějaké rádio. Ceníkovou cenu za tisíc oslovení produktu (CPT 6-19h), přitom Radiohouse stanovuje pod úroveň konkurenčního Radio United Total.
„Podobnou cenovou strategii zvolil Radiohouse u všech svých produktů. Všechny produkty mají výkonnostně blízko konkurenčním ze stáje Radio United, přitom stojí významně méně. Chceme tak nabídnout zadavatelům možnost využívat rozhlasovou reklamu efektivněji a při stejné investici dosáhnout lepší frekvence zásahu, která je dnes pro výsledek rozhlasových kampaní klíčová,“ vysvětluje Karel Friml, ředitel divize národního obchodu společnosti Radiohouse.
Společnost Radiohouse také představila dva nové balíčky HITRÁDIO PLUS a BLANÍK PLUS, postavené na síti regionálních rádií, jako cenově výhodnou alternativu celoplošným rozhlasovým stanicím.
„Dosah je srovnatelný, poměr cena vs. výkon je ale oproti celoplošným stanicím mnohem lepší, v některých případech o více jak 40%,“ upřesňuje Karel Friml.
Produkt HITRÁDIO PLUS tvoří tyto stanice: Hitrádio City, Hitrádio City 93,7 FM (dříve Rádio City), Hitrádio Černá Hora (dříve Rádio Černá Hora), Hitrádio Dragon, Hitrádio Faktor, Hitrádio FM, Hitrádio FM Plus, Hitrádio Orion, Hitrádio Vysočina, Rádio Zlín, Rádio Krokodýl, Rádio Haná (Skyrock), RCL – Radio Contact (dříve Rádio Contact Liberec), Expres FM
Produkt BLANÍK PLUS tvoří stanice: Rádio Blaník, Rádio Petrov, Radio Čas, Rádio Jih
Během podzimu představí také Radiohouse agenturám a národním klientům novou podobu speciálních operací. Soutěže, rozhovory, moderované vstupy a další on-air prvky, nyní dostanou i novou podobu obohacenou o digitální platformy zahrnující PR články, podcasty, notifikace na mobilních zařízeních a příspěvky na sociálních sítích. Radiohouse tak reaguje na rychlý růst poslechu prostřednictvím digitálních technologií.
Radiohouse dále využije nových komerčních pořadů a rubrik na regionálních rádiích zaměřených např. na lifestyle, kulturní dění, hobby, nebo třeba vaření, které bude nabízet jak v sítích pro celoplošné zadavatele, tak v jednotlivých regionech.
Český rozhlas otevřel kavárnu k 90. výročí zahájení stavby své historické budovy
Český rozhlas za účasti významných hostů slavnostně otevřel novou rozhlasovou kavárnu Radiocafé Vinohradská 12. Kavárna odpovídající estetice 30. let 20. století byla představena k 90. výročí zahájení stavby historické budovy Vinohradská 12.
....