Radiohouse, společný podnik MMS a Lagardere si upevnil pozici lídra rozhlasového trhu

tv-sledovanost-kolac

Mediální zastupitelství RADIOHOUSE ve srovnání s poslední čtvrtletím posílilo ve výsledcích poslechovosti a dále si upevnilo svou pozici leadera ve všech cílových skupinách v českém rozhlasovém éteru. Potvrzuje to aktuální výstup výzkumu RadioProjekt.

Týdenní poslech rozhlasových stanic zastoupených pod značkou RADIOHOUSE vzrostl na 5,42 miliponu posluchačů, denní zásah vzrostl na 3,52 mil. posluchačů ve věku 12-79 let. Podíl na celkovém poslechu v rámci českého trhu dosahuje 53 %. Nejsilnější produkt RADIOHOUSE TOTAL si každý týden naladí 73 % rozhlasové populace.

Jsem rád, že se na reklamním trhu můžeme opřít o skvělé výsledky poslechovosti a dále podpořit investice do rádia v tomto roce,“ uvedl v tiskové zprávě ředitel zastupitelství RADIOHOUSE Michal Beran.

RADIOHOUSE je společné mediazastupitelství rozhlasových skupin Media Bohemia a Lagardere, které se zformovalo v průběhu loňského roku. Přímým konkurentem je síť Radio United podnikatele Ivana Zacha.

radiohouse-graf-2014

Autor článku:

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .