Radiohouse vydává nový ceník od ledna 2023

Mediální zastupitelství Radiohouse ze skupiny Media Bohemia v návaznosti na mediální trh, stav ekonomiky a poptávky zadavatelů po rozhlasové reklamně přichází od 1.1.2023 s inovovanou podobou obchodní politiky a novým ceníkem rozhlasové reklamy.

radiohouse
Zdroj: Radiohouse.cz

Mediální zastupitelství Radiohouse, které obchodně zastupuje Rádio Blaník, Hitrádia, Fajn rádio a Rock rádio a dalších zhruba 40 stanic vydává nový ceník rádiové reklamy od nového roku.

 „V průběhu roku 2022 jsme zaznamenali zvýšený zájem o rozhlasovou reklamu v obecné podobě a zároveň analyzovali detail poptávky dle produktů. Našim cílem do příštího roku je přinést zadavatelům možnost rovnoměrně komunikovat napříč portfoliem Radiohouse, a to za férové ceny,“ říká Štěpán Ryska, jednatel společnosti Radiohouse.  

Jednotlivé produkty Radiohouse prošly podrobnou revizí obsahovou i cenovou. Základní portfolio zůstává beze změn, opírá se o celoplošné produkty RH Total, RH Výběr a kupláže Hitrádio (Hitrádio Plus), Blaník (Blaník Plus), Rock rádio (Rock rádio Plus) a Fajn rádio.

Radiohouse Total

RH Total je vlajkovou lodí obsahující všechna vlastněná a zastupovaná rádia a poskytuje rovnoměrné pokrytí napříč sociodemografickými skupinami v rámci celé ČR. „V rámci svého složení primárně odráží významné posilování Rádia Blaník, které nejen že roste v poslechovosti, ale zároveň potvrzuje pozici jedničky v podílu na trhu komerčních rozhlasových stanic. V produktu RH Total dobře zrcadlí celoplošné potřeby zadavatelů a doplňuje jedinečnou regionalitu Hitrádií a všech dalších rozhlasových stanic v kupláži,“ vysvětluje Karel Friml, ředitel divize národního obchodu Radiohouse. Z pohledu ceny je produkt ukotven se zhruba 10 % meziroční inflací.

RH Total je produktem, který dokáže zadavatelům se širokou cílovou skupinou pokrýt celou ČR zásahem cca 3,3 milionu posluchačů.

Radiohouse Výběr

RH Výběr je dalším tradičním celoplošným produktem, který je unikátní v optimalizaci jeho složení na cílovou skupinu zadavatele tak, aby mohl generovat maximální množství TRPs. Friml uvádí: „Garantujeme fixní cenu a share balíku na úrovni 19% cílové skupiny všichni s tím, že díky plovoucímu složení maximalizujeme zásah na cílovou skupinu klienta. Naší prioritou je balík vždy skládat na míru zadání, a tak jsme se rozhodli, že v ceníku ponecháme pouze jednu předdefinovanou kupláž RH Výběr Family a všechny ostatní podoby produktu sestavíme individuálně.“

V portfoliu tradičně zůstávají produkty jednotlivých rádií, resp. rodin rádií ve svých Total i Plus variantách. Mírně byla upravena cena Rádia Blaník s ohledem na jeho růst. V případě Hitrádií a jejich původního cenového nastavení bylo naopak přikročeno ke stagnaci ceny. U Rock rádia byla upravena cena, ale i zásah, díky svému růstu. Fajn rádio je naopak meziročně výhodnější, tak aby se vyšlo vstříc požadavkům na multimediální zásah nejmladších cílových skupin. Radiohouse vytváří multimediální koncepty nejen v synergii s Fajn rádiem, ale napříč celým portfoliem. Jedná se o komplexní on-line komunikaci, ale i s využitím komunit kolem sociálních sítí jednotlivých rádií. V poslední době byl zaznamenán i nárůst konceptů netradičních forem komunikace, které jsou v rádiu uvozeny a následně je jejich pokračování zaznamenáno například v podcastu daného rádia a vše je dále on-air i on-line promováno.

MDR_3793
Zdroj: Radiohouse, jednatel RH Štěpán Ryska

„Do roku 2023 směrujeme s uceleným produktem, kompletním týmem, chutí hledat cesty v komunikaci našich zadavatelů i přes obtížnosti současné doby a schopností plánovat kampaně marketingově i nákladově efektivně.“ S tím by měl také pomoci i podpůrný marketingový program RH 300 PRO, který byl představen v půlce října a je určen pro klienty v regionech. Do projektu se nám hlásí reklamní zadavatelé napříč celou Českou republikou,“ uzavírá Ryska.

Autor článku:

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .