Letní éter Rock Rádií ovládne hned několik událostí, první z nich jsou Rockové pumpařky, které budou objíždět čerpací stanice a umývat řidičům jejich auta. Od tohoto týdne startuje pátrací akce Kočka Rocku, loňské akce se zúčastnilo celkem 250 soutěžících. V červenci navíc startuje outdoorová kampaň s názvem „Chovejte se na dovolené slušně„.
Rock Rádio odstartovalo sérii letních aktivit, po loňském úspěchu pokračuje Kočka Rocku. Na čerpacích stanicích po českých regionech se opět objeví promo tým Rock Rádií, řidičům umyje okna u jejich auta a nalepí samolepku Rock Rádií. Během letních měsíců se posluchači setkají s outdoorovou kampaní. Najdou-li posluchači plakáty Rock Rádií na své dovolené v zahraničí, získají speciální letní dárek.
Rockové pumpařky na čerpacích po celých Čechách
Rock Rádia minulý týden spustila sérii eventů s názvem „Rockové pumpařky„. „I letos budeme objíždět s naším Rockovým týmem a Rockovou pohotovostí čerpací stanice v našich regionech, kde budou naše Rockový pumpařky umývat řidičům zdarma okna,“ uvedl pro RadioTV programový ředitel sítě Rock Rádií Petr Sznapka. Kromě toho nalepí pumpařky řidičům samolepku Rock Rádií a obdarují je nealkoholickým pivem.
PSALI JSME: Marek Janda – hvězda se zářnou budoucností?
Promo tým pumpařek obléká firma Progress. „Mimochodem jednou z našich pumpařek je také bývalá PLAYMATE, která se objevila na titulní straně magazínu PLAYBOY. I na ní se mohou naši rockoví posluchači těšit na některé z našich letních zastávek,“ přidává zajímavost Petr Sznapka. Informace o zastávkách pumpařek se zájemci dozvědí ve vysílání Rock Rádií.
Rockové pumpařky budou i letos brázdit vybrané čerpací stanice po celých Čechách. Zdroj: Rock Rádio
On-air kampaň „Vy ještě nemáte na autě samolepku Rock Rádia?“
Kampaň na podporu Rockových pumpařek je realizována prostřednictvím provokativních a vtipných rozhlasových spotů. Ty vyzývají řidiče, cyklisty či traktoristy k vylepení samolepky Rock Rádia. „Kreativní koncept překvapivě neslibuje posluchačům, na rozdíl od konkurence, žádné výhry či hodnotné odměny, ale naopak s lehkou nadsázkou slibují těm, kteří si označí svůj vůz samolepkou Rock Rádia netradiční benefity,“ informuje ředitel Sznapka a s nadsázkou dodává: „Se samolepkou Rock Rádia vám nikdy neukradnou vaše auto, skvěle s ní lze zakrýt prorezlou díru na zadních dveřích, půjdou po vás stopařky, policisté vám nikdy nedají pokutu, taxikáři budou mít více zákazníků, nikdy nezapomenete na kolo zaparkované před restaurací. Pokud je vaše Porsche už okoukané, samolepka Rock Rádia mu dokáže dodat ztracený šmrnc.“
DOPORUČUJEME: „Slušnej rock” odpojuje na Moravě svůj program
Po roce se opět hledá „Kočka Rocku“
Loňský úspěch akce „Kočka Rocku“ se Rock Rádia rozhodla zopakovat a přípravila pokračování. V uplynulém roce se zúčastnilo 250 soutěžících, které dohromady od posluchačů získaly 80 tisíc hlasujících. Nejkrásnější dáma, dívka či rockerka se bude hledat mezi posluchačkami Rock Rádií, které se přihlásí prostřednictvím adresy kocka@rockovyradio.cz. „První tři čekají opravdu slušné ceny, které zatím nebudeme prozrazovat, ovšem opravdu se milé Kočky mají na co těšit. Do konce července hledáme soutěžící, hlasování proběhne opět na našich webových stránkách,“ říká Petr Sznapka.
VÍCE INFORMACÍ: RockRádia s Kočkou ro(c)ku a Rockovými pumpařkami
Originální outdoorová kampaň Rock Rádií vsází na jednoduchou grafiku a osobitý styl. Zdroj: Rock Rádio
Kampaň „Chovejte se na dovolené slušně“ také v zahraničí
Neméně zajímavou aktivitou Rock Rádií je outdoorová kampaň s názvem „Chovejte se na dovolené slušně„, zaměřuje se zejména na posluchače, kteří vyráží na dovolenou směrem na jih. Na vybraných klíčových místech jsou umístěny bilboardy s příslušným mottem a startuje právě tento týden.
IMAGE KAMPAŇ: Nová image kampaň Rock Radií
Kreativní koncept vychází ze známé kampaně „Rock je slušná muzika„. „Vycházíme z premisy, že zatímco doma si lidé v přehlcené džungli bilboardů mnohých sdělení ani nevšimnou, při jejich cestě například k Jadranu je takové sdělení překvapí tak, že na něj nezapomenou, a my doufáme, že rovněž nezapomenou na slušné vychování a důstojnou reprezentaci naší země v zahraničí,“ uvádí Rock Rádia. Posluchači, jenž bilboard v cizině objeví, vyfotí se u něj a fotografii pošlou do Rock Rádií, získají speciální letní dárek.