Podpořit povědomí o značce rodině RockRádií má nová outdoorová kampaň s hlavním sloganem „Otoč to na … FM„. Tentokráte využije netradičního formátu, konkrétně se bude realizovat u silnic na čerpacích stanicích po jižních, západních a středních Čechách. Jak už z výše uvedeného vyplývá, hlavní cílovou skupinou jsou účastníci silničního provozu, zejména řidiče.
„Řidiči, otoč to na… FM“
RockRádia v dubnu realizují zcela novou outdoorovou kampaň, jejíž cílovou skupinou jsou řidiči a účastníci silničního provozu. Objeví se u silnic na čerpacích stanicích v jižních, středních a západních Čechách, využito bude panelů netradičního formátu od společnosti Dirtecho Media.
„Originální a víceméně textový vizuál je opět z naší dílny a je tentokrát zaměřen na řidiče a všechny účastníky silničního provozu. Od této jarní kampaně si opět slibujeme navýšení povědomí o značce a zejména podporu značky RockRádia jako takové,“ uvádí k nové kampani RockRádií jejich programový ředitel Petr Sznapka.
SOUVISEJÍCÍ: RockRádia zvyšují povědomí o odpoledním bloku “Rock bez reklam”
Slogan kampaně „Otoč to na … FM“ podle Petra Sznapky odkazuje na známou filmovou větu a současně si pohrává s tematikou dopravního provozu a hledáním „té jediné správné cesty/rozhlasové stanice“. Přidanou hodnotou této kampaně je zvýšený důraz na komunikaci vysílacích kmitočtů RockRádií.
RockRádia oslovují posluchače netradičně
Rozhlasová skupina RockRádií poměrně často přichází s netradičními formáty kampaní. Zajímavou propagační formu svého odpoledního bloku “Rock bez reklam” zvolila RockRádia letos v únoru. Zapojit se do ní mohli samotní posluchači, kteří si na své poštovní schránky vylepili samolepky “Nevhazujte letáky – posloucháme Rock bez reklam“.
PSALI JSME: RockRádia mají za sebou první fázi upgradu webových stránek
To v září 2011 slavila úspěch kampaň „Lepší je bejt RockRadioaktivní„, kampaň podobného rozsahu předtím Rock Rádia nerealizovala, budeme-li konkrétní, v oslovení potenciálních i stávajících jihočeských a západočeských posluchačů nebyla síť rockových rádií dosud takto aktivní v rámci stejného období.
Když poslouchám většinu stanic v českém éteru najradši bych otočil na off.Ano vyjímky se najdou,ale je jich strašně málo.
Já poslouchám denně RockMax několik hodin, nekecají, hrají. Beat je proti tomu
sračka.