RockRádia mají originální kampaň s claimem „Otoč to na… FM“

rockradio_otoctoPodpořit povědomí o značce rodině RockRádií má nová outdoorová kampaň s hlavním sloganem „Otoč to na … FM„. Tentokráte využije netradičního formátu, konkrétně se bude realizovat u silnic na čerpacích stanicích po jižních, západních a středních Čechách. Jak už z výše uvedeného vyplývá, hlavní cílovou skupinou jsou účastníci silničního provozu, zejména řidiče.

„Řidiči, otoč to na… FM“

RockRádia v dubnu realizují zcela novou outdoorovou kampaň, jejíž cílovou skupinou jsou řidiči a účastníci silničního provozu. Objeví se u silnic na čerpacích stanicích v jižních, středních a západních Čechách, využito bude panelů netradičního formátu od společnosti Dirtecho Media.

Originální a víceméně textový vizuál je opět z naší dílny a je tentokrát zaměřen na řidiče a všechny účastníky silničního provozu. Od této jarní kampaně si opět slibujeme navýšení povědomí o značce a zejména podporu značky RockRádia jako takové,“ uvádí k nové kampani RockRádií jejich programový ředitel Petr Sznapka.

SOUVISEJÍCÍ: RockRádia zvyšují povědomí o odpoledním bloku “Rock bez reklam”

Slogan kampaně „Otoč to na … FM“ podle Petra Sznapky odkazuje na známou filmovou větu a současně si pohrává s tematikou dopravního provozu a hledáním „té jediné správné cesty/rozhlasové stanice“. Přidanou hodnotou této kampaně je zvýšený důraz na komunikaci vysílacích kmitočtů RockRádií.

rockradio_otocto_velke

RockRádia oslovují posluchače netradičně

Rozhlasová skupina RockRádií poměrně často přichází s netradičními formáty kampaní. Zajímavou propagační formu svého odpoledního bloku “Rock bez reklam” zvolila RockRádia letos v únoru. Zapojit se do ní mohli samotní posluchači, kteří si na své poštovní schránky vylepili samolepky “Nevhazujte letáky – posloucháme Rock bez reklam“.

PSALI JSME: RockRádia mají za sebou první fázi upgradu webových stránek

To v září 2011 slavila úspěch kampaň „Lepší je bejt RockRadioaktivní„, kampaň podobného rozsahu předtím Rock Rádia nerealizovala, budeme-li konkrétní, v oslovení potenciálních i stávajících jihočeských a západočeských posluchačů nebyla síť rockových rádií dosud takto aktivní v rámci stejného období.

Autor článku:

Komentáře (2)

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .
Štítky: