V tomto měsíci dokončila RockRádia první fázi grafického vylepšení jak svých hlavních webových stránek www.rockovyradio.cz, tak i profilů jednotlivých rádií z této rozhlasové sítě www.radiosumava.cz, www.radiogold.cz a www.rockradioprachen.cz. Podle vyjádření programového ředitele Petra Sznapky vzhled nového webu zapadá lépe do konceptu marketingové komunikace stanice.
Web RockRádií má být přehlednější
Snažší orientaci nabízí RockRádia návštěvníkům svých webových stránek, od března totiž prošla webová prezentace upgradem. Nová podoba stránek je zároveň rozcestníkem na všechny důležité aktivity rozhlasové sítě RockRádií, zároveň jsou zde v přehledné podobě umístěny odkazy na sociální sítě (Facebook, Twitter, YouTube), jedním klikem se pak fanoušci dostanou přímo do internetového obchodu www.rockjeslusnamuzika.cz.
PŘEČTĚTE SI: RockRádia zvyšují povědomí o odpoledním bloku “Rock bez reklam”
„Nová podoba webové prezentace RockRádií byla budována také s ohledem na grafické pojetí mobilních aplikací RockRádia, které si od svého uvěřejnění nainstalovalo do svých chytrých telefonů a tabletů více jak 20 tisíc uživatelů,“ říká pro RadioTV.cz Petr Sznapka.
Březnový upgrade ale není jedinou plánovanou novinkou. Nadcházející dva měsíce mají přinést další rozšíření internetové prezentace www.rockovyradio.cz, nově servíruje informace pro ty, kteří ladí RockRádia v nových lokalitách ve východních a severních Čechách či jižní Moravě.
Nový web podpoří on-line kampaň
Nový, vylepšení vzhled webových stránek RockRádia podpoří on-line bannerová kampaň na vybraných serverech portfolia společnosti MMS (jako například prochlapa.cz, living.cz, zkouknito.cz, autoweb.cz,…).
SOUVISEJÍCÍ: RockRádia oslavila 4. narozeniny a má nové anonce
„Kreativitu jsme vytvořili ve spolupráci se studiem TWDC Prague, realizace jednotlivých bannerů pak byla v naší režii – tedy inhouse,“ dodává Petr Sznapka, programový ředitel RockRádií.