S příchodem prvních srpnových dnů navázala síť RockRádií na druhou fázi konfrontační on-air kampaně „Úplně obyčejný léto“, nazvanou prostě a jednoduše NE! Komunikačně se tyto rockové stanice ještě více vymezují vůči ostatním rádiím. Kampaň neguje slogany konkurenčních stanic.
„Tentokrát jsme si vzali na paškál staniční slogany jiných rádií, které jsme si upravili v rámci originálních selfpromotion prvků k obrazu svému. Nemá to být v žádném případě nějaké vysmívání se konkurenci. Naopak, jí tím spíše skládáme poklonu. Díky našemu originálnímu a unikátnímu programu se ovšem mezi ostatními rozhlasovými stanicemi cítíme tak trochu jako stát ve státě a tak naší konfrontační kampaní pouze akcentujeme skutečnost, že RockRádia jsou zkrátka jiná, naprosto odlišná od všeho, co lze v českém éteru vůbec naladit napříč hudebními či zpravodajskými formáty,“ uvedl programový ředitel Rockrádií Petr Sznapka.
V rámci on-air promotion spotů, ale i on-line kampaně, upozorňuje síť rádií své posluchače na to, že na RockRadiích „NEhrajeme o byty ani domy za miliony, NEhrajeme o dovolené u moře, NEmilujeme jen českou muziku, NEjsme číslo jedna ani dvě s největšími hity, NEhrajeme jen hezké české písničky, NEotravujeme éter celebritami, NEtaháme nikoho za nos, NEjsme ráááááádio ani žurnál a podobně,“ dodává Sznapka.
Kampaní se nese motto Jsme „Úplně obyčejné RockRádio“, hrajeme jen kvalitní – „slušnou rockovou muziku bez zbytečných volovin“, které do rádia prostě nepatří.
Druhá fáze kampaně je podpořena v rámci aktivit na sociálních sítích a webech RockRádií. Zvukové ukázky si můžete poslechnout níže.