RockRádia startují vánoční komunikační kampaň, propagují ‚Rockový Vánoce‘

Od 15. prosince startuje síť RockRadií komunikační kampaň na podporu vánočního vysílání nazvaného „Rockový Vánoce“. Klíčovým motivem vánočního vizuálu je prázdná dětská kolébka doplněná headliny „Ježíšek letos nepřijede – Dárky totiž nadělujeme my!“.

rockradio-rockovy-vanoce-651-noperex

Chceme naší kampaní akcentovat charakteristickou odlišnost naší marketingové komunikace i základní priority naší programové filozofie a zejména zpříjemnit všem našim posluchačům nadcházející sváteční dny. Rockový Vánoce nejsou jen nějakým prázdným plácnutím do vody, naopak půjde o velmi výrazný programový prvek, v rámci něhož budeme každou hodinu v živém vysílání od 22. až do 26. prosince rozdávat mezi naše posluchače spoustu rockových vánočních dárků.“ dodává programový ředitel stanice Petr Sznapka.

V rámci mediálního mixu tentokrát RockRádio vsadilo zejména na tiskovou reklamu v regionálních Denících, Lidových novinách, outdoor a bannerovou reklamu na specializovaných webech. Velké podpory se „Rockový Vánoce“ dočkají tradičně v rámci Facebooku a webové prezentace RockRádií, které disponují vysokou fanouškovskou základnou.

Kreativní zpracování kampaně má opět na svědomí studio TWDC Prague, exekuci si management RockRádií vyřešil in-house.

Autor článku:

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .
Štítky: