Od 15. prosince startuje síť RockRadií komunikační kampaň na podporu vánočního vysílání nazvaného „Rockový Vánoce“. Klíčovým motivem vánočního vizuálu je prázdná dětská kolébka doplněná headliny „Ježíšek letos nepřijede – Dárky totiž nadělujeme my!“.
„Chceme naší kampaní akcentovat charakteristickou odlišnost naší marketingové komunikace i základní priority naší programové filozofie a zejména zpříjemnit všem našim posluchačům nadcházející sváteční dny. Rockový Vánoce nejsou jen nějakým prázdným plácnutím do vody, naopak půjde o velmi výrazný programový prvek, v rámci něhož budeme každou hodinu v živém vysílání od 22. až do 26. prosince rozdávat mezi naše posluchače spoustu rockových vánočních dárků.“ dodává programový ředitel stanice Petr Sznapka.
V rámci mediálního mixu tentokrát RockRádio vsadilo zejména na tiskovou reklamu v regionálních Denících, Lidových novinách, outdoor a bannerovou reklamu na specializovaných webech. Velké podpory se „Rockový Vánoce“ dočkají tradičně v rámci Facebooku a webové prezentace RockRádií, které disponují vysokou fanouškovskou základnou.
Kreativní zpracování kampaně má opět na svědomí studio TWDC Prague, exekuci si management RockRádií vyřešil in-house.