RockRádia v létě vrátí pumpařky, rozdají lístky a promují „Slušný zprávy“

rockovyradio_golgRozhlasová síť RockRádií si pro své posluchače na probíhající prázdniny připravila nejen zavedené letní aktivity v podobě Rockový pumpařek, ale přináší řadu novinek. Do regionu vyrazí Rockový rafťačky. Posluchači se dostanou zcela zdarma na koncert kapely Iron Maiden a skupina bude promovat své zpravodajství dalšími netradičními prvky.

Rockové pumpařky se vrací do terénu

Originální roadshow po regionech s názvem „Rockový pumpařky“ jsou s letními aktivitami RockRádií již neodmyslitelně spjaty. Nejinak tomu bude v roce letošním. Počínaje červencem vyráží hostesky po patnácti zastávkách v regionech jižních, středních, západních a východních Čechách. Na vybraných stanicích budou umývat zdarma řidičům okna automobilů a rozdávat originální dárky a samolepky.

I tentokrát si od této aktivity slibujeme zejména navýšení povědomí o značce RockRádia a zejména oslovení jak stávajících tak zejména nových posluchačů, kteří si třeba cestu k RockRádiu doposud nenašli,“ říká pro RadioTV.cz Petr Sznapka, programový ředitel RockRádií.

Všednodenní aktivity v roce 2013 doplňují též „Rockový rafťačky„, víkendová letní roadshow je jednou z nových off-air aktivit RockRádií. „RockRádio je stanicí, která aktivně jezdí mezi své posluchače a to nejen na akce, které jsou vyloženě rockové. Prostředí vodáckých kempů nám vzhledem k regionům, kde působíme a fenoménu, jakým vodáctví bez pochyby v České republice je, přišlo zajímavé z hlediska cílové skupiny a jsme zvědavi, jak budou naše eventy v tomto prostředí přijaty,“ doplňuje Petr Sznapka.

Do kempu převezou promo týmy stanice rockovou hudbu i propagační předměty, mimo to rozdají samplingy (vzorky produktů)  některých strategických partnerů, jedná se například o pivo.

rockovyradio_pumparkyPůvabné Rockové pumpařky míří do regionů, v nichž RockRádia vysílají

RockRádia podporují festivaly, rozdají „volňásky“

RockRádio je partnerem řady rockových koncertů a festivalových akcí. Mediálně podpořila síť festival Votvírák, dále to bude Basinfirefest, Přeštěnice 2013 a řadu dalších akcí.

Jedním z největších festivalů bude v letošním roce „Explosive Summer Fest 2013„. Návštěvníci se mohou těšit na  rockové hvězdy domácí i zahraniční scény jako Metallica, Aerosmith, Kiss, AC/DC, Green Day, Rammstein, Lucie, Kabát, Blue Effect a mnoho dalších. Má se jednat o „největší festivalovou událost východní Evropy od pádu železné opony“. Akci doplní RockRádia speciální on-air kampaní.

Devětadvacátého července navštíví Prahu Iron Maiden. RockRádio dostane své posluchače na tento koncert. Petr Sznapka říká: „Programově se na vlnách RockRádia snažíme prvoplánovitě nesoutěžit a pokud máme odměnit naše posluchače nějakou cenou, chceme, aby jejich odměna byla zasloužená, a musí proto například vstupenky na koncert známé kapely také prokázat jistou dávku kreativity a aktivity.“ V průběhu července tak musí zájemci posílat video s tématem imaginární hry na elektrickou kytaru. K této disciplíně se dokonce pořádá světové mistrovství.

Jeden z originálních promo spotů RockRádií na zpravodajství

Propagace Slušných zpráv RockRádií bude v éteru

Charakter svého zpravodajství podporují RockRádia od července originálními spoty a self-promotion spoty. „Zpravodajské relace na rozhlasové síti RockRádií se dlouhodobě, v podstatě od počátků vysílání, profilují jako seriózní a relevantní informační servis, který ve velmi krátkém čase přináší dospělým posluchačům pouze to podstatné z regionu, domova i světa,“ doplňuje ředitel Sznapka. RockRádia záměrně ignorují bulvární informace, potvrzuje to též slogan „Opravdu všechno nejdůležitější“. Kreativní spoty si tak pohrávají se jmény „rádoby“ celebrit a jmen, které se objevují v médiích. Podle prvních ohlasů má kampaň u posluchačů velký úspěch.

Autor článku:

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .
Štítky: