RockRadia v nové dlouhodobé kampani hledají Hrdiny a Hrdinky Ro(c)ku 2016

Právě v těchto dnech spustila RockRadia ojedinělou „komunikační reality show“ Hrdina Ro(c)ku 2016. Nejde jen o rozhlasový prvek, ale o komplexní komunikační koncept – marketingovou kampaň, která bude probíhat během následujících měsíců napříč všemi dostupnými kanály.

rockradio-logo-651

Ve hře je „zasloužená dovolená za poctivou práci“

Tato komunikace volně navazuje na předchozí aktivity z roku 2015, kdy RockRadia podporovala své specifické ranní vysílání. „Do akce o titul Hrdina Ro(c)ku se mohou zapojit všichni Ti, kteří chodí do práce, mají těžkou práci, vstávají brzo ráno a dělají vše proto, aby ostatní měli co jíst, v čem jezdit, kde bydlet, nebo čim svítit a topit,“ upřesňuje programový ředitel RockRádií Petr Sznapka.

Každý týden za přispění posluchačů vybere RockRadio Hrdinu týdne, měsíce a na konci roku vyhlásí Hrdinu ro(c)ku 2016. Vítězů a vítězek bude několik a odnesou si také hrdinské ceny. Ve hře je například zasloužená dovolená za poctivou práci a mnoho dalších cen!

Klíčovými motivy jarních a letních vizuálů budou opět „budovatelské motivy“, doplněné headliny „Hledáme opravdové Hrdiny Ro(c)ku 2016“ či „Hledá se Hrdina/Hrdinka Ro(c)ku 2016“.

Vizuály kampaně Hrdina ro(c)ku v podání sítě RockRadio

Vizuály kampaně Hrdina ro(c)ku v podání sítě RockRadio

Kampaň poběží především na sociálních médích, ale i v tisku a outdooru

Kreativní zpracování kampaně má na svědomí studio TWDC Prague, exekuci si management RockRádií vyřešil tradičně in-house. V rámci mediálního mixu tentokrát RockRádio vsadilo zejména na rozsáhlou podporu na sociálních sítích včetně bannerové kampaně na specializovaných webech orientovaných na mužskou část populace, stejně jako na outdoor a tiskovou reklamu v regionálních novinách.

V roce 2016 jsou pro nás v rámci komunikace značky prioritní on-air aktivity, neboť náš nový interaktivní koncept, do kterého zapojíme naše posluchače nám přinese mnoho audiovizuálního materiálu, který zpětně využijeme jak ve vysílání, tak v rámci komunikace na internetu a prostřednictvím sociálních médií jako je YouTube, Facebook a Instagram,“ dodává programový ředitel RockRádií Petr Sznapka.

Poslechněte si on-air podobu kampaně

Autor článku:

Komentáře (2)

    1. Harry

      Roztomila kampan jen ta odmena pro drice by mohla bejt lepsi :-)

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .