Síť RADIOHOUSE zvýšila dosah kampaní na 5,344 milionu lidí týdně

Mediazastupitelství RADIOHOUSE, které je společným projektem skupin Media Bohemia a Lagardere a zastupuje rozhlasové stanice z jejich portfolia, informuje o dosahu svých kampaní v souvislosti s novými výsledky kontinuálního průzkumu RadioProjekt.

tv-sledovanost-kolac

Síť RADIOHOUSE charakterizovaná produktem RADIOHOUSE TOTAL zvýšila dosah kampaní na 5,344 milionu lidí týdně, kdy osloví bezmála 73% rozhlasové populace v ČR. Stanice Frekvence1 obhájila druhou pozici na národním trhu, potvrdila kontinuální růst zásahu minulých období a nadále drží v současnosti nejvíce poslouchaný pořad českého éteru – Těžkej Pokondr.

Hudební Evropa2 posílila svou denní křivku poslechu a navýšila průměrný mediální výkon jednoho spotu o více jak 5 procent.

Leader regionálního trhu – Rádio Blaník posílilo poslech v minulém týdnu už na 1,134 milionu lidí, navíc znovu roste v celkovém podílu na trhu o 8 %. I to pomohlo k celkovému růstu share regionálních rádií sítě RADIOHOUSE, jež si nyní ukrajují 31,4% veškerého poslechu v ČR.

Autor článku:

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .