Síť RockRádio odstartovala kampaň „Úplně obyčejný léto“

S příchodem prvních prázdninových dnů odstartovalo na vlnách sítě RockRádiíÚplně obyčejný léto“, v rámci něhož se chce tato stanice stát letní oázou rozumného slova a kvalitní, slušné rockové muziky.

rockradio-leto-2014-kampan

Dvoufázová komunikační kampaň

Na rozdíl od ostatních stanic chceme našim posluchačům dopřát možnosti užít si léta a chceme, aby jim při jejich letních aktivitách bylo RockRádio důstojným partnerem. Nebudeme je obtěžovat falešnými superlativy, rádoby celebritami, soutěžemi o milionové ceny, dovolené či nemovitosti a dalšími věcmi, které prostě do rádia nepatří,“ říká programový ředitel RockRádií Petr Sznapka.

Komunikační kampaň má dvě fáze. Ta první odstartovala prozatím ve své on-air podobě. Druhá fáze kampaně bude spuštěna v polovině léta a bude mít mírně konfrontační charakter. Počítá se také s rozsáhlou podporou v rámci sociálních sítí a nových médií a samozřejmostí budou tradiční guerillové aktivity.

Ve vysílání zazní Explosive Summer Fest

Kromě slušné muziky naše posluchače čeká v rámci „Úplně obyčejného léta“ spousta tradičních aktivit, které k létu rozhodně patří. Celé léto vyrážejí do terénu naše „Rockový pumpařky“, aby potěšily řidiče v jižních, středních a západních Čechách. V rámci této aktivity umyjeme na čerpacích stanicích řidičům okna jejich aut, dáme dárek a ještě zdarma nabídneme či nalepíme samolepku RockRádia,“ dodává šéf programu RockRádií.

Na konci srpna proběhne ve vysílání již druhý ročník Explosive Summer Festu, kdy se RockRádio dočasně změní na festivalovou stanici a během 3 dnů nabídne všem posluchačům nekonečný on-air maratón českých i zahraničních kapel. Line-up bude včas zveřejněn. I nadále mají posluchači možnost dostat se prostřednictvím RockRádií zdarma na klíčové festivaly a koncerty. K nim patří právě skončený Basin Fire Fest, velký open-air Skupiny Lucie či chystaný festival Mighty Sounds.

Ukázky zvukových spotů kampaně

Autor článku:

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .