Ředitel národního prodeje rádiového mediazastupitelství Media Marketing Services Karel Friml přechází na pozici obchodního ředitele. Dosavadní obchodní ředitel MMS Karel Vágner nadále zůstává ve skupině Media Bohemia, soustředí se na akviziční projekty, nové příležitosti pro skupinu a rozvoj vlastních podnikatelských aktivit.
„Řízení obchodu je velice zajímavá, ale enormně časově náročná práce. Po sedmi letech ve skupině bych se rád zaměřil i na další oblasti rozvoje. V rámci obchodních aktivit skupiny Media Bohemia se budu nadále soustředit na nové příležitosti a akvizice,“ říká Karel Vágner.
„Přechod na pozici obchodního ředitele je pro mě zajímavá a motivující profesní výzva. Hodlám i nadále rozvíjet profesní a obchodní vztahy s agenturami a přímými klienty,“ dodává Karel Friml, nový obchodní ředitel skupiny.
Karel Friml působí ve společnosti Media Marketing Services, potažmo ve skupině Media Bohemia od roku 2008. Nejprve působil na pozici manažera speciálních operací, následně v oddělení národního prodeje na pozici manažera pro klíčové zákazníky, kde měl na starost část agenturního businessu, rozvíjení vztahů s klienty, hledání nových příležitostí na zahraničních trzích, či rozvíjení spolupráce s dalšími mediatypy.
Poslední dva roky působil v pozici ředitele národního prodeje, kde navíc řídil tým národního prodeje. Zároveň je aktivní na akademické půdě, od roku 2010 je odborným garantem a lektorem Masové a Mediální komunikace na Vysoké škole ekonomie a managementu. Dále pak i na poli neziskových organizací v Institutu manažerského výzkumu, kde je od roku 2009 předsedou představenstva.
Karel Vágner působí na mediálním trhu přes 20 let. Zakládal mediální skupiny Starcom MediaVest Group, působil i v pozici ředitele titulů vydavatelství Ringier a Vltava-Labe-Press. Pro vydavatelství Mladá fronta řídil uvedení ekonomického deníku E15 na trh. Ve skupině Media Bohemia působí sedmým rokem poté, co začlenil startupové projekty do aktivit skupiny.