Také letos budou posluchači Hitrádií hádat interprety v soutěží KDOPAK TO HRAJE! V loňském roce se do originální soutěže přihlásily desítky tisíc lidí, svým zájmem si její opakování doslova vynutili.
Princip hry je jednoduchý. Posluchači mohou pouze v éteru Hitrádií slyšet velmi krátkou ukázku soutěžního hitu, se kterým se běžně ve vysílání regionálních rozhlasových stanic setkávají. Za pomoci nápověd na facebookových stránkách Hitrádia pak odhalují jeho název a jméno interpreta. Pokud se registrují na webech Hitrádií, mají naději, že jim moderátor zavolá a zeptá se na klíčovou otázku – „KDOPAK TO HRAJE?“ Nakonec si tak osm šťastných rozdělí půl milionu korun.
V loňském roce si největší část pro sebe ukrojil Michal, který poznal ukázku za 250 000 korun. „Hráli jsme to spolu s kolegy v kanceláři a musím říct, že jsme hře propadli. Každý den jsme luštili nápovědy, každý den jsme čekali na soutěžní kola, diskutovali na facebooku s desítkami dalších soutěžících. Vůbec nikdy by nás ale nenapadlo, že bychom to opravdu mohli vyhrát my. Bavilo nás to samo o sobě. Je to neuvěřitelný pocit, přál bych ho každému,“ přiznal po soutěži.
Ceny klasické hudby Classic Prague Awards 2017 znají první nominované a vítěze
Umělecké ceny Classic Prague Awards pod záštitou rádia Classic Praha už podruhé poputují nejlepším pěvcům, instrumentalistům, dirigentům, skladatelům, ale také hudebním tělesům a sborům daného roku.
....A podobně mluvili i další výherci – řada z nich se totiž o své výhry dělila právě s kolegy z práce. Většina vyhraných peněz míří na vánoční dárky, někde ale řeší i akutní životní problémy. Tereze pomohla výhra 10 000 koupit vysněnou pračku a mladé dětské fyzioterapeutce Evě výhra dokonce zachránila bydlení.
Komu přinesou štěstí letošní výhry, se teprve uvidí. Už první hodiny soutěže, které obsadí vysílání Hitrádií na několik následujících předadventních týdnů, ukázaly ještě větší zájem než Hitrádia zaznamenala loni.
“Tahle hra nás baví. Propojili jsme náš playlist, off air promotion i naše nové onlinové prezentace do jediné skvělé soutěže. Naši posluchači nám náročnou práci s přípravou vrací svým zájmem,“ uzavřela programová ředitelka Hitrádií Markéta Rachmanová.
Hitrádia v soutěži Kdopak to hraje rozdala posluchačům půl milionu korun
Posluchači mohli pouze v éteru Hitrádií slyšet velmi krátkou ukázku soutěžního hitu, se kterým se běžně ve vysílání Hitrádií setkávali. Za pomoci nápověd postupně uveřejňovaných na facebookových stránkách odhalovali název a jméno interpreta.
....