Mediální zastupitelství Radiohouse pokračuje s projektem Radio Awards, který hodnotí nejlepší rozhlasové kampaně, tentokrát z Plzeňského kraje za letošní rok. Mezi semifinalisty patří obchodní firma Domo-elektro, firma Kovošrot Suda, společnost M + H, plzeňská společnost Perfektní nájemník a obchodní centrum Olympia Plzeň. Vyhlášení vítězů se uskuteční na slavnostním galavečeru ve čtvrtek 30. listopadu v konferenčním centru Secese Plzeňského Prazdroje.
Zdroj: Radiohouse
Po úspěšném loňském ročníku Radio Awards, který se konal v Karlovarském kraji a kde si vítěznou trofej odneslo Infocentrum města Karlovy Vary, vyhlásila společnost Radiohouse začátkem září druhý ročník soutěže o nejlepší rozhlasovou kampaň, tentokrát v Plzeňském kraji. Do ní bylo nominováno více než 20 zadavatelů reklamy z Plzeňského kraje, z nichž vzešla semifinálová pětice: Kovošrot Suda, Domo-elektro, M+H, Perfektní nájemník a obchodní centrum Olympia Plzeň.
„Radio Awards je zdrojem inspirace kreativních postupů v marketingu, které lépe fungují a zároveň mohou být pro mnohé i cenově efektivnější. Např. když někdo kombinuje spoty a sponzoringy, může za stejnou reklamní investici dosáhnout daleko lepšího výsledku kampaně.
Teď nás čeká finálové klání, ve kterém odborná porota vybere dle předem daných kritérií tu nejlepší kampaň roku Plzeňského kraje. Hodnotí se kreativa spotu, produkce spotu, využití audio prvků a samozřejmě celkový výsledek kampaně. Na slavnostním galavečeru budou pak představeny i medailonky jednotlivých firem“ vysvětluje Martina Nováková, regionální obchodní ředitelka společnosti Radiohouse pro Plzeňský kraj, která za projektem stojí.
Do odborné poroty letos zasedne Lucie Pacholíková (programová ředitelka Hitrádia FM Plus), Štěpán Ryska (jednatel společnosti Radiohouse), Daniel Rumpík (programový ředitel Rádia Blaník), Michal Merenda (programový ředitel sítě Hitrádií), Petr Uchytil (šéf marketingu a produktu skupiny Media Bohemia) a Eva Ježková (vedoucí produkce společnosti Audiotech v Plzni).
„Dle mého názoru jsou Radio Awards vynikající příležitostí, jak zviditelnit i regionální společnosti, které realizují marketingové kampaně na profesionální úrovni srovnatelné s nadnárodními korporacemi. Naše ocenění je platformou, která těmto firmám poskytuje zaslouženou pozornost a podporuje kreativitu na regionální úrovni. Věřím, že všechny firmy, které se dostaly do letošního semifinále, si toto uznání zaslouží a že se o nich bude nadále hovořit jako o lídrech v rozhlasovém marketingu v Plzeňském kraji,“ říká Štěpán Ryska, jednatel společnosti Radiohouse.