Hitrádio Orion, které patří dlouhodobě k lídrům rozhlasového trhu Moravskoslezského kraje, má novou marketingovou podporu. Václav Martinčík se bude ve své nové roli zaměřovat na vizibilitu značky Hitrádio Orion na akcích, zajišťovat mediální partnerství i marketingovou podporu pro regionální obchodní tým Radiohouse. V minulosti pracoval jako grafik freelancer právě pro Hitrádia nebo Český para hokej.
Zdroj: Hitrádio Orion
Hitrádio Orion dlouhodobě upevňuje své postavení lídra na rozhlasovém trhu v Moravskoslezském kraji a velký podíl na tom mají i regionální marketingové aktivity. Těm se nyní bude věnovat Václav Martinčík, který v minulosti s Hitrádiem Orion spolupracoval jako grafik freelancer pro celou síť. Václav v minulosti působil také jaké grafik u společnosti Acomupter, Semper corp. nebo Burik team element. Dlouhodobě se věnuje také grafickému designu Českého para hokeje.
„Vašek byl již dlouhodobě s Hitrádiem Orion na jedné vlně, proto jsme se rozhodli naši spolupráci ještě více prohloubit. Věřím, že jeho grafický cit i marketingové myšlení pomůže Hitrádiu Orion k dalším skvělým výsledkům,“říká Andrea Hamová, která má vedení stanice Hitrádio Orion na starosti.
„Hitrádio Orion je pro mě takový regionální lovebrand. Pracuje tu skvělý a sehraný tým, jak na straně programu, tak na straně obchodního zastoupení Radiohouse, proto se moc těším, že budu jeho součástí,“ říká Václav Martinčík a dodává: „Doposud jsem měl možnost získávat zkušenosti pouze jako grafik, a tak jsem moc rád, že jsem dostal tuto příležitost rozšířit si marketingové obzory.“