Mediální zastupitelství Radiohouse, patřící do skupiny Media Bohemia, vyhlásilo nejlepší rozhlasové kampaně v Plzeňském kraji za letošní rok. Slavnostní galavečer s vyhlášením vítězů proběhl ve čtvrtek 30. listopadu v konferenčním centru Secese Plzeňského Prazdroje. Odborná porota hodnotila kreativu, produkci spotů, využití audio prvků a celkový výsledek kampaně. První místo v hlavní kategorii Radio Awards za rozhlasovou kampaň Plzeňského kraje roku 2023 získala společnost M+H.
Zdroj: Radiohouse
V loňském roce se konal první ročník Radio Awards v Karlovarském kraji, letos se přesunul do kraje Plzeňského. Ve včerejším finále se mezi sebou utkala tato pětice firem z Plzeňského kraje: Kovošrot Suda, Domo-elektro, společnost M+H, Perfektní nájemník a obchodní centrum Olympia Plzeň. Nově se v letošním roce hodnotily i kampaně náborového charakteru a proběhlo znovu také hlasování o tzv. Cenu veřejnosti.
Večerem provázela moderátorka Kateřina Pechová ze Snídaně šampionů na Hitrádiích, kterou vtipně a věcně doplňoval Petr Uchytil, šéf marketingu a produktu skupiny Media Bohemia.
„Druhý ročník Radio Awards byl plný překvapení, skvělých okamžiků a zábavy. Jsem ráda, že jsme tento večer mohli společně prožít nejen s nominovanými firmami, ale také ve společnosti našich dlouholetých partnerů a rádiových kolegů. Je úžasné být součástí úspěchů regionálního trhu,“ říká regionální obchodní ředitelka společnosti Radiohouse ze západních Čech, Martina Nováková.
Složení odborné porty: Lucie Pacholíková (programová ředitelka Hitrádia FM Plus), Štěpán Ryska (jednatel společnosti Radiohouse), Daniel Rumpík (programový ředitel Rádia Blaník), Michal Merenda (programový ředitel sítě Hitrádií), Petr Uchytil (šéf marketingu a produktu skupiny Media Bohemia) a Eva Grossmannová Ježková (vedoucí produkce společnosti Audiotech v Plzni).
„Jako porota jsme hodnotili kreativu a produkci spotů, včetně využití audio prvků, celkový výsledek kampaně a propojení s programem rádia. A věřte, že jsme společně debatovali velmi dlouho, než jsme se usnesli na jednotném umístění firem,“ popisuje předseda poroty a jednatel společnosti Radiohouse, Štěpán Ryska.
Cena odborné poroty za náborovou rozhlasovou kampaň Plzeňského kraje 2023:
Městský ústav sociálních služeb města Plzně. Cenu předala panu řediteli Šampalíkovi z Městského ústavu sociálních služeb města Plzně Lucie Pacholíková, programová ředitelka Hitrádia FM Plus.
Hlavní kategorie: Cena za rozhlasovou kampaň roku 2023 Plzeňského kraje
1.místo – společnost M+H. Cenu panu Michalovi Roudovi, jednateli společnosti M+H. předal Zdeněk Kůs, New bussiness director společnosti Radiohouse.
2.místo – firma Kovošrot Suda. Cenu předal panu Václavovi Sudovi, majiteli společnosti Kovošrot Suda, Michal Merenda, programový ředitel Hitrádií.
3.místo – Společnost Domo Elektro. Cenu předala panu Josefovi Tvardíkovi, spolumajiteli Domo Elektro Eva Grossmannová Ježková, vedoucí produkce společnosti Audiotech v Plzni.
Vyhlášena byla i Cena VEŘEJNOSTI, kterou vyhrála společnost M+H. Cenu panu Michalovi Roudovi, jednateli společnosti M+H předal Petr Uchytil, šéf marketingu a produktu skupiny Media Bohemia.
„Chtěl bych pogratulovat všem oceněným firmám, které měly své rozhlasové kampaně na velmi profesionální úrovni, z pohledu kreativy a efektivnosti srovnatelné s reklamou národních reklamních zadavatelů. Všichni nominovaní jsou opravdovými lídry rozhlasového marketingu v Plzeňském kraji. Velké díky patří i pobočce Radiohouse v Plzni pod vedením Martiny Novákové, která opět udělala obrovský kus práce. Díky ní vznikla platforma, která podporuje regionální reklamní zadavatele a motivuje je realizovat úspěšné a kreativně nápadité kampaně se skvělými výsledky. Je to „win – win“ pro obě strany, jak pro rádio, které posluchačům nabízí zajímavou a jinou formu komunikace, tak i pro klienta, který vidí, že využívat rádio má pro jeho business smysl a dokáže naplnit a mnohdy i překonat jeho obchodní cíle,“ uzavírá Štěpán Ryska.
Zdroj: Radiohouse
This post is interesting
شركة نقل اثاث