Nejposlouchanější rozhlasová stanice mění skupinu, která ji bude zastupovat při prodeji národní reklamy. Dlouholetá spolupráce se společností RRM ze skupiny Lagardere se chýlí ke konci. Impuls přechází k Radio United Services.
Oficiálním důvodem ke změně zastoupení je přehodnocení obchodní strategie společnosti pro nadcházející období. Změna zahrnuje jak celoplošné Rádio Impuls, tak pražský RockZone 105,9 a pochopitelně i Český Impuls, který zahájil ostré vysílání.
„S Regie Radio Music jsme spolupracovali dlouhých 15 let. Rozhodnutí opustit po takovém čase firmu, se kterou naše až nadstandardní obchodní vztahy přerostly často i v přátelské, nebylo vůbec jednoduché. Za výdrž a podporu si RRM zaslouží naše velké poděkování,“ řekl ke změně mediálního zastoupení Generální ředitel Rádia Impuls Jiří Hrabák.
Ke změně dojde od 1. ledna 2015 a může přinést i další přeskupení pozic na rozhlasovém trhu.