Díky současné mimořádné situaci a vyhlášení nouzového stavu, který má zásadní vliv na změnu chování velké části populace ČR, se zadavatelé a realizátoři výzkumu poslechového chování Radioprojekt rozhodli k dočasné změně v obsahu a kvantitativních parametrech výzkumu. Standardní dotazník bude ve druhém čtvrtletí nahrazen dotazy na konzumaci rádia v období krizového stavu.
Zdroj: Pexels.com
V období od 1. 4. do 30. 6. je standardní dotazník nahrazen dotazováním na konzumaci rádia v období krizového stavu. „Pevně věříme, že tato data budou cenným doplněním obrazu o poslechu rádia a přinesou nové a užitečné informace o posunech v chování lidí v nestandardních situacích“, uvádí Pavel Lupjan, jednatel Sdružení komunikačních a mediálních organizací.
Na změně v nastavení výzkumu se shodli zástupci komerčních i veřejnoprávních stanic, Asociace mediálních agentur a oba realizátoři. ,,Pevně věříme, že od 1. 7. 2020 pak bude pokračovat standardní forma výzkumu Radioprojekt,“ uvedl druhý jednatel Sdružení komunikačních a mediálních organizací.
RADIOPROJEKT je realizován společnostmi STEM/MARK a MEDIAN; zadavateli jsou členové Radiové sekce Sdružení komunikačních amediálních organizací České republiky (SKMO) a Sdružení komunikačních agentur (ASMEA). Výzkum je prováděn kontinuálně od r. 2006 metodou telefonického dotazování (CATI) na vzorku 30 000 respondentů ročně a je reprezentativní za populaci ČR ve věku 12- 79 let.
Na tomto webu zpracováváme cookies potřebné pro jeho fungování a analytiku, v případě udělení souhlasu také cookies pro účely cílení reklamy a personalizaci reklam. K tomu využíváme své partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Více informací o nastavení cookies naleznete zde.
The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.