Vydavatelství Bauer Media zastavuje vydávání samostatného titulu Dívka, ten se od září sloučí s Bravo Girl.
Od září 2010 sloučí vydavatelství Bauer Media dva dívčí časopisy Dívka a Bravo Girl. Na stáncích se nově objeví pod názvem Bravo Girl – Dívka, měsíčník Dívka vyšel samostatně naposledy 11. srpna. Novinka bude vycházet ve čtrnáctidenní periodicitě (stejné jako titul Bravo Girl) a vést jej bude právě redakce Bravo Girl, první vydání najdou čtenáři na stáncích už 9. září. „Cílem fúze je kumulovat čtenářský i inzertní potenciál obou titulů. Bravo Girl – Dívka chce oslovit věkově i početně širší dívčí publikum a nabídnout inzerentům zajímavější zásah,“ uvedla společnost Bauer Media.
DOPORUČUJEME: MediaProjekt I.-II.Q. 2010: Čtenáři mají větší zájem o vědu a techniku
Měsíčník Dívka za 45 Kč nabízí články o módě líčení, kosmetických tipech, kráse a sexu. Čtrnáctideník Bravo Girl stojí 28 Kč a orientuje se na teenagery, najít jej můžete i na webu www.bravogirl.cz. Důvodem fúze může být i klesající čtenost titulu Dívka. Podle aktuálního průzkumu MediaProjekt čte Bravo Girl! 160 tisíc čtenářů (od minula pokles o 4 tisíce, meziročně pokles o 20 tisíc). Dívku čte 146 tisíc čtenářů, přičemž od minula ztratila 27 tisíc, meziročně dokonce 37 tisíc čtenářů. Sloučením obou titulů skýtá potenciál přes 300 tisíc čtenářů, čímž je jasnou jedničkou v segmentu časopisů pro děti a mládež.