VIZUÁL UVNITŘ – Deník Metro a pražské Expresradio dnes spustili soutěž, v níž se hraje o diamanty v hodnotě 100 tisíc korun a Lamborghiny Gallardo na celý víkend.
Po dobu čtyř týdnů se budou v deníku Metro a v Expresradiu objevovat dílčí indicie, jejichž spojení soutěžícím odhalí cestu k denním cenám, které budou postupně ukryty po celé Praze. Vše vrcholí právě hledáním diamantového pokladu. Denními cenami jsou poukazy na denní zapůjčení Fordu Mustang a pětitisícové vouchery na nákup šperků.
„Cílem společné soutěže je kromě aktivace čtenářů, resp. posluchačů, masivnější zviditelnění obou značek díky zapojení individuálně nakoupených médií z naší i rádiové strany,“ řekl Aleš Pýcha, marketingový ředitel vydavatelství METRO ČR. „Jedná se o první zásadnější spolupráci tohoto druhu mezi jednotlivými médii v rámci mediální skupiny MAFRA. Hlavní přínos vidíme v oslovení širokého spektra potenciálních posluchačů naší metropole,“dodala Kateřina Adamová, zodpovědná za marketing Expresradia.
Koncept a grafický návrh soutěže vznikly in-house. Kromě participujících médií bude podpora probíhat i formou outdoorové kampaně prostřednictvím laviček v celkovém počtu 300ks, inzercí v magazínech Esquire, Harpers Bazaar, Elle, Maxim a denících MF Dnes, LN. Spoty poběží na Prima Cool a Óčku.