Ve čtvrtek 2.dubna vstoupil na novinový trh nový týden Šíp Plus. Půjde ve stopách svého předchůdce.Cílová skupina se nemění, redakce i nadále míří zejména ženy, pilířem je samozřejmě bulvár. Součástí každého čísla bude také TV magazín, celková cena byla stanovena na 14Kč. Bulvární deník Šíp se na trh dostal 4.října 2005, jednalo se o náhradu Večerníku Praha, nízký počet prodaných nákladů ale společnost VLP (Vltava-Labe-Press) donutil ke změně obchodní strategie. Z redakce měla kvůli změnám odejít polovina zaměstnanců. Šéfredaktor Michal Brož se bude snažit udržet náklad okolo 80 tisíc, odpovídá počtu prodaných výtisků deníku Šíp každý pátek.
Na tomto webu zpracováváme cookies potřebné pro jeho fungování a analytiku, v případě udělení souhlasu také cookies pro účely cílení reklamy a personalizaci reklam. K tomu využíváme své partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Více informací o nastavení cookies naleznete zde.
The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.