Magazíny se snaží nalákat další čtenáře. Bonusem jsou starší čísla titulů z vydavatelského domu.
V posledních měsících k tomuto kroku sáhla například dvě česká vydavatelství. Extra Publishing v posledních dvou vydání přiložila k populárně-naučnému měsíčníku Svět další dva tituly ze své rodiny. Zakoupili-li jste si jedno číslo časopisu Svět, dostali jste automaticky zdarma časopisy Extra PC a Nejlepší PC rady a návody (navíc i s CD). Pavel Pospíšil, obchodní ředitel tištěných titulů Extra Publishing, nám sdělil, že se jednalo o bonus. Navíc dodal, že touto strategií sleduje i marketing přiloženého titulu.
Podobné praxe se drží i magazín National Geographic (NG) z vydavatelství Sanoma Magazines. K běžnému vydání přikládá například NG Traveler či speciální vydání NG. Tímto krokem chce nalákat nerozhodné či nepravidelné čtenáře. Což je samozřejmě postup zcela logický, přidaná hodnota je vždy pro potencionálního zákazníka lákavá. Obzvláště v období léta a dovolených tak dostávají čtenáři více čtení za stejnou cenu. Andrea Rybáková, Senior Marketing Manager, dodává, že se nebojí ani situace, kdy nějakou přílohu už kupec má doma. Od nákupu jej tento bonus neodradí, mohou ho například věnovat známým.