Jsou známi vítězové prestižní soutěže firemních prezentací a publikací Zlatý středník 2008.Nejlepší výroční zprávou za rok je podle vyhlašovatele ankety PR Klub, o.s. ta od zdravotní pojišťovna Metal-aliance. Další ocenění získala pražská ZOO, Philips či Volvo, informovala o tom ČTK. Časopis Trojský koník vydává pražská ZOO, podle poroty je nejlepším v oblasti veřejné a neziskové sféry. Philips zase publikoval nejlepší časopis pro své reklamní partnery. Naopak nejlepší interní periodikum vydává Telefónica O2, ve stejné kategorii bodovala také mladoboleslavská Škoda Auto.
Hned se třemi tiskovinami zabodoval Zlínský kraj, mezi oceněnými byl napříkald měsíčník pro občany s názvem Okno do kraje (profesionální úroveň Rated). „Získané certifikáty od nezávislé poroty jsou pro nás jednoznačně pozitivním stimulem pro další tvůrčí práci v oblasti komunikace úřadu. Zhotovení výroční zprávy i interního časopisu si obstaráváme interně, úspěch v soutěži nás proto těší o to víc,“ řekl Patrik Kamas, tiskový mluvčí Zlínského kraje. Cenu na svém kontě má i periodikum Magazín Východní Moravy (pro Centrálu cestovního ruchu Východní Moravy).
Anketa Zlatý středník byla letos vyhlášena již po sedmé. Celkem vyhlašovatel ankety PR Klub, o.s. hodnotila 154 přihlášených publikací. Jedná se o profesní sdružení jednotlivců pracujících v komunikaci a public relations. Kritériem úspěchu je obsah, grafické zpracování, zajímavost či vhodnost pro danou cílovou skupinou. Důležitou součástí je celkový dojem. Nejhojnější počet účastníků hlásí kategorii Nejlepší interní časopis následovaný kategorií Nejlepší časopis státní správy.