Zatímco český Maxim zůstane v tištěné podobě, britská verze přejde zcela na internet, stejně jako měsíčník Ecologist.
Britové o tištěnou verzi přijdou, poslední vydání mělo přijít na trhu 23.dubna. Končí se tak 14letá éra časopisu. Důvody? Zřejmé – prodaný náklad klesl loni až o neuvěřitelných 41 procent. Česká redakce se zániku nebojí, náklad vzrostl na 54 tisíc výtisků a rok od roku roste. Redakce opustila celebrity a vsadila na drsný humor. Pánské měsíčníky mají v Británii ztíženou pozici kvůli silným konkurentům. Vydavatelství je rádo, že Maxim je i nadále nejprodávanějším pánským lifestylovým magazínem na světě. Redaktoři ale o práci nepřijdou, internetovou stránku měsíčně navštíví půl milionu uživatelů, přibírat chce další redaktory. Maxim vychází v 29 zemích světa.
Po devětatřicetiletých zmizí z pultů trafik také světově uznávaný deník o životním prostředí Ecologist. Je už třetím časopisem, který oznámil odchod z tištěných médií – po měsíčníku Maxim a Press Gazzette (ten dokonce končí úplně, jedná se o specializovaný magazín pro novináře). Poslední číslo má vyjít v srpnu. Rozhodnutí má také ukázat, že se magazín snaží ochránit životní prostředí. Potíže činily opět rostoucí ceny na výrobu a pokles zisku z prodeje, navíc nastal úbytek inzerce. Za loňský rok klesla o 10 procent.